Serik MYO Amfi Salonu'ndaki seminerde marka ve yönetim danışmanı Serhat Kaya, halkla ilişkiler ve tanıtım ile optisyenlik öğrencilerine, marka yaratma ve markalaşma konusunda bilgiler verdi. Kaya, interaktif olarak gerçekleştirdiği seminerde, markaların da insanlar gibi kimlik ve kişilik sahibi olduğunu belirtti. "Kaya, "Markalar günlük hayatta karşılaşılan gri kişilikler değil, aksine keskin hatlara sahip, idealize edilmiş kimlikleri olan belirgin ve herkes tarafından kolayca tanınabilen net kişiliklerdir. Kendi markanıza yönelik yönetim stratejilerinizi belirlerken içinde bulunduğunuz endüstrinin ve pazarın paydaşlarına dair tüm dinamiklerle beraber kullanıcıların beklentilerini de iyi bilmek gerekir. Anlık fırsatları ve tehditleri rakiplerinizden önce fark edebiliyor olmanız size büyük fırsatlar sunar" diye konuştu.
Marka oluşturmak ve markalaşmak isteyenlerin verilerini sürekli güncellemesi gerektiğini belirten Kaya, "İnsan maziye dair iyi anılarını hatırlarken gülümser ve genelde de rahatlar, ancak geleceği düşünürken daha fazla konsantre olur ve çeşitli endişeler eşliğinde uzun vadedeki planlarını yeniden gözden geçirir. Çünkü adına 'yarın' dediğimiz kavram, hem sizin için hem de markanız/firmanız için hep daha fazla 'hazır olmayı' gerektirir" diye konuştu.
Marka ve yönetim danışmanı Serhat Kaya, öğrencilere 'Yeniden Sen' isimli kitabını imzalayarak hediye etti.
Erol AKKIR/ANTALYA, (DHA)
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |