Northeastern Üniversitesi ve Gallup tarafından 2018 yılında yapılan bir ankete göre Amerikalıların yüzde 85'i yapay zeka unsurları içeren altı üründen en az birini kullanıyor. Bu ürünler arasında navigasyon uygulamaları, araç çağırma uygulamaları, dijital asistanlar, video veya müzik yayın hizmetleri, akıllı ev cihazları ve akıllı ev kişisel asistanları yer alıyor.
Aynı ankete göre, Amerikalıların yüzde 79'u yapay zekanın yaşamları üzerinde çok ya da çoğunlukla olumlu bir etkisi olduğuna inanıyor. Pew Araştırma Merkezi'nin yakın tarihli bir raporuna göre, Amerikalıların yalnızca yüzde 15'i yapay zekanın günlük hayatta kullanımının artmasından endişe duymaktan çok heyecan duyuyor.
McKinsey'in 2020 Küresel Yapay Zeka Raporu, şirketlerin yüzde 50'sinden fazlasının yapay zekayı en az bir işleve entegre ettiğini ve uygulamaların çoğunun ürün veya hizmet geliştirme işlevlerinde olduğunu ortaya koydu. Brookings Enstitüsü, arama algoritmaları gibi gizliliğe duyarlı veri analizlerinin çoğunun yapay zeka ve makine öğrenimi tarafından desteklendiğini söylüyor.
GÜNLÜK HAYATIMIZDA YAPAY ZEKA
Odatv.com
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |