Daha önce borçlarını ödeyemediği için TV'leri ve klimaları söküldüğü öne sürülen otelde, bayram için rezervasyon yapmış yüzlerce tatilci mağdur oldu. Maaşları ödenmediği için personelin iş bıraktığı otele acenteciler el attı. Müşterilerinin mağdur olmaması için kendi olanaklarıyla klimaları taktırıp oteli işler hale getiren acente yetkilileri, oteldeki temizlik, bulaşık, servis gibi hizmetleri de bizzat kendileri sağlıyorlar.
2 ACENTENİN 1 MİLYON 250 BİN TL'LİK KONTRATI VAR
İddialara göre otel ile kontrat yapmış 5 seyahat acentesi, müşterilerini satın aldıkları odalara yerleştiremedi, birçoğu rezervasyonlarını başka otellere kaydırmak zorunda kaldı, bunların içinden müşterilerini Afyon'daki bir termal otele kaydıran acente dahi var. Sezon başında otele 500 ve 750 bin TL ön ödeme yaparak yetkililik anlaşması imzalayan iki acente ise zor durumda kaldı. Edinilen bilgilere göre, otelin işletmecileri ile mağdur tatilciler arasında olaylar çıktı, otele jandarmalar geldi. Otelin işletmecisinin ise Kıbrıs'ta tatilde olduğu bildirildi.
PERSONEL AYLARDIR MAAŞ ALAMIYOR
Konuyla ilgili olarak TurizmGüncel'e değerlendirmelerde bulunan acente yetkilileri, otelin işletmecisinin personele uzun süredir maaş vermediği için personelin iş bıraktığını, oda ve banyoların pis durumda olduğunu bu nedenle rezervasyonlarının büyük bir kısmını iptal ettiklerini öne sürüyor. Bayram dolayısıyla Bodrum'daki otellerde boş yer bulamadıkları için müşterilerini başka otellere yerleştirmekte sıkıntı yaşadıklarını belirten acente yetkilileri, otelde personel bulunmadığı için tüm işleri acente yetkililerinin yaptıklarını iddia etti.
ACENTECİLER BULAŞIK YIKIYOR, SERVİS YAPIYOR
Müşterilerine karşı zor durumda kalmak istemeyen acenteler, başka otellere yerleştiremedikleri müşterilerini, odaları kendileri temizleyip hazır hale getirdikten sonra otele yerleştirdiklerini belirttiler. Otelde bulaşık, servis, temizlik, mutfak gereçlerinin temini gibi tüm işleri acente yetkililerinin yaptığı belirtiliyor. (Turizmguncel)