Antalya İl Sağlık Müdürlüğü'nün başlattığı 'Acil Servislerde Etkili İletişim' eğitim seminerleri kapsamında Finike Devlet Hastanesi ve ALKÜ Alanya Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde eğitim verildi.
Program kapsamında 3'üncü etap eğitim semineri ise Kepez Devlet Hastanesi'nde verilecek. Beş gün sürecek eğitimine; Antalya Eğitim ve Araştırma Hastanesi ile Kepez, Atatürk, Serik, Korkuteli ve Kemer Devlet hastanelerinde görevli 635 acil servis çalışanı katılacak. Eğitimlerin sonunda Antalya İl Sağlık Müdürlüğüne bağlı acil servis hizmeti sunulan tüm hastanelerde görevli 1093 acil servis çalışanının eğitim alması sağlanmış olacak.
Acil servislerde görevli doktor, hemşire, ebe, tıbbi sekreter, güvenlik, danışma görevlilerine 'kriz, afet yönetimi ve doğru iletişim, ekip başarısını artırma ve iletişim, şikayet yönetimi ve iletişim, beklemenin psikolojisini yönetmek, zor hasta ve hasta yakınları ile doğru iletişim kurma, doğru iletişim teknikleri ve şiddet arasında ilişki, doğru triaj ile şikayetlerin azaltılması, konsültasyonların istenmesinde doğru iletişimin rolü, istismar vakaları ile iletişim ve yönetimi, tıbbi tedavilerin kabul ve redleri esnasında sağlıklı iletişim kurma teknikleri, yaşamının sonunda olan hasta ve hasta yakınlarına yaklaşım' konularında eğitim verilecek.
ANTALYA, (DHA)
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |