Turizme, 'Franchising konsepti' getirerek sektörü daha da geliştirmeyi amaçlayan TUI, yeni markasını 'Puravida Resort Ela Quality&SPA Oteli'nde uygulamaya başladı. Ela Quality Resort Hoteli, hizmet anlayışı, kalitesi, çocuklara verdiği zengin mutfağı ve huzurlu ortamı nedeniyle tercih eden TUI, yeni konseptiyle turizm sektörüne farklı bir boyut kazandırmayı hedefliyor.
Yeni konseptin tanıtımı, Ela Quality Resort Otel Genel Koordinatörü Vadi Karatoprak, TUI Türkiye temsilcisi Hüseyin Baraner, TUI Almanya Basın Sözcüsü Mario Köpers Puravida ve Konsept Sorumlusu Stefanie Schulze Wiesch'in katıldığı basın toplantısıyla yapıldı.
Ela Quality Resort Otel Genel Koordinatörü Vadi Karatoprak, yeni konsepti dünyada ilk kez Türkiye'de bir otelde sunmaya başladıklarını söyledi. Karatoprak, "Pravida Resort, lüks yaşam tarzı olan dünyaya açık tatilcileri hedefleyen uluslararası bir otel konseptidir. Yeni otel markası hem 30 ile 50 yaş arası çiftlere ve bekarlara, modern tasarım ve teknoloji beklentisi olanlara aynı şekilde hitap etmektedir. Yeni modelimizle ülkemize de büyük katkılar sağlayacağız" dedi.
TUI Provida Resort Konsepti Sorumlusu Stefanie Schulze Zur Wiesch ise ilk Puravida Resort Ela Quality&SPA'nın Türkiye'de Belek'te açıldığını söyledi. Türkiye'den sonra Yunanistan'ın Kos Adası'nda Puravida Resort Blue Lagoon Village tesisinin de açıldığını kaydeden Wiesch, "2015 yılına kadar da Akdeniz'de, arabalı yolculuklar alanında da 15 Puravida Resorts kurmak istiyoruz" diye konuştu.
TUI'NİN YENİ KONSEPTİ
Konsept Sorumlusu Stefanie Schulze Zur Wiesch, yeni konseptin içeriğini ise şöyle anlattı:
"Puravida Resorts, TUI Almanya'nın otel markasıdır. Bu marka uluslararası bir Franchise konsepti teşkil etmektedir. Puravida Resorts rezervasyonları Avusturya, İsviçre, Polonya, Belçika, Hollanda ve Büyük Britanya'daki World of TUI organizatörlerince kabul edilmektedir. Bütün Puravida Resorts'ların müşteri memnuniyeti en az yüzde 90 olmalıdır. Puravida Resorts bireysel bir yaşam tarzına sahip, eğitim seviyesi yüksek ve seçkin bir tüketim tarzı bulunan, dünyaya açık bir hedef kitleye hitap etmektedir. Bu hedef kitle macera ve spor odaklı, teknolojiye düşkün bir müşteri profilinden ve sağlık odaklı ve istirahat arayan bir müşteri grubundan oluşmaktadır."