Limak Holding’den yapılan açıklamaya göre, önümüzdeki dönemde İstanbul, Kıbrıs ve Tarsus’ta otel açılışlarına hazırlanan, Limak Otel Grubu’nun, yurtdışı projelere odaklandığı beliritldi. Yakın coğrafyada otel yatırım yapma hedefiyle araştırmalarını yoğunlaştıran Limak Otel Grubu yakın dönemde ise Kıbrıs’ın Bafra bölgesinde Luxury Style 5 yıldızlı Babylon Deluxe Hotel ve Dynasty Convention Center ve Mersin Tarsus’ta 18 delikli golf sahası olan 5 yıldızlı ve 4 yıldızlı yan yana iki otelden oluşacak, toplamda üç otel açma hazırlığı içerisinde. 8. Otelini ise İstanbul’un yeni finans merkezi Kavacık’ta Limak Eurasia Luxury Hotel adıyla hizmete açan Limak International Hotels & Resorts, 2011 sezonunda 2010’a göre yüzde 7 artan misafir sayısıyla doluluk oranını da yüzde 92 ye çıkardı.
-KIBRIS VE TARSUS’TA DA OTEL AÇIYOR-
Limak Otel Grubu, Kıbrıs’ın Bafra Bölgesinde Luxury Style 5 yıldızlı Babylon Deluxe Hotel ve Dynasty Convention Center ve Mersin Tarsus’ta 18 delikli golf sahası olan 5 yıldızlı ve 4 yıldızlı olmak üzere yan yana 2 otelden oluşacak toplamda 3 otel projesinin inşaatına ise devam ediyor. Limak Holding ve Limak Yatırım’ın faaliyet gösterdiği ülkelerde otel açmayı hedeflediklerini söyleyen Limak International Hotels&Resorts Genel Koordinatörü Kaan Kavaloğlu, “Yakın dönem hedefimizi, uluslararası bir otel zinciri olmak. Bunun için de yakın coğrafyamız içerisindeki fırsatları inceliyoruz. Hedef ülkelerimiz ise kısa dönemde Balkanlar ve Orta Doğu, orta ve uzun dönemde Uzak Doğu ve Amerika” dedi.
Ortalamada yüzde 92 doluluk oranlarını yakalamalarının ise bir şans olmadığı noktasının altını çizen Kavaloğlu, bu başarıda çalışanlarının da büyük rolü olduğunu belirterek şunları söyledi:
“İçinde bulunduğumuz sektörde her zaman kaliteli ve güvenilir ürün ve hizmet sunarken, müşteri memnuniyetini her şeyin üzerinde tutarız. Bilimselliğimiz, uzmanlığımız ve profesyonelliğimizle müşterilerimizin ihtiyaç ve beklentilerini karşılamakla kalmaz, daha fazlasını vermek için sürekli mükemmeli ararız. Limak Otel Grubu’nu temsil eden Limak International Hotels&Resorts’ün tüm çalışanları da bu süreç içerisinde yer alır. Birimler, belirli periyotlarla yöneticileriyle bir araya gelerek, hizmet kalitemizi daha da yukarılara taşıyacak fikir ve önerilerini paylaşır. Her birim, kendi içinde bu önerileri değerlendirdikten sonra, her ay birim müdürleri ile gerçekleştirdiğimiz İnovasyon toplantısında bu fikirler masaya yatırır. Ortak aklın süzgecinden geçirdiğimiz bu fikirlerden beğenilenler hayata geçirilir. Fikri öneren birim ve çalışan da ödüllendirilir. Bu tüm çalışanlarımızı yönetimsel süreçlere dâhil olmasını da sağlıyor. Limak Otelleri’nin sektör ortalamasının üzerinde doluluk oranları yakalamasında, çalışanlarımızın vizyonlarını iş süreçlerimize dâhil edebilecek olmalarını bilmeleri çok önemli bir faktör.” (ANKA)