“11886046862 nolu D Smart abonesiyim. Yıllardır, D Smart’ın TV platformunu ve internet hizmetini kullanıyorum. Ancak, bulunduğumuz Döşemealtı bölgesinde artan konut sayısı ile birlikte hizmet kalitesi de düşmeye başladı. Düşme kelimesi bile az, çünkü hizmet yerlerde sürünüyor. Artık işyerinden internete girmek ve herhangi bir siteye ulaşmak mümkün olmayınca 3 Ocak’ta D Smart’ın 850 266 0066 nolu telefonunu aradım.
Hız testi yaptırdılar. Download size gönderdiğim görüntüde olduğu gibi 2.7 çıktı.
Telefondaki görevli en az 8.00 olması gerektiğini söyledi. Merkezden yaptığı tüm ayarlamalara rağmen hız 2.7’nin üzerine çıkmadı. Bunun üzerine arıza kaydı oluşturuldu. Durum güya Telekom’a bildirildi. İlerleyen zamanlarda durum değişmeyince tekrar tekrar D Smart’ı aradım. Her defasında ‘sorununuz kayıt altına alınmış, arıza kaydınız oluşturulmuş’ dendi. 25 gün geçti aradan. Hala durum aynı. Telekom’dan ne gelen var, ne giden. D Smart’taki görevliye, ‘sizinle belli bir hız üzerinden sözleşme yaptık ve ona göre aylık para alıyorsunuz. Bu durumda taahhüdünüzü yerine getiremediğiniz belli. Sözleşmeyi iptal edelim’ dediğimde, sözleşmenin kasım ayında biteceğini, iptal durumunda kalan ayların da ödemesini yapmam gerektiği söylendi. Söz verdikleri hizmeti yerine getirmediler, para almadan abonelik iptalini de yapmıyorlar. Sorunumun bir an çözülmesini istiyorum.”
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |
|
||||||||||||
Koç 21 Mart - 20 Nisan
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
||||||||||||