Bünyelerinde Escada, Nina Ricci, GF Ferre, TW Steel, Anne Klein, US Polo ve Festina gibi markaları da barındırdıklarını açıklayan Hakan Tansoy, "Distribütörlük tekelinin kırılması ve hizmet ekseninde rekabet kurallarının yeniden yazılması açısından Jacques Lemans ile yaptığımız bu anlaşmanın önemli olduğunu düşünüyorum" dedi.
TÜKETİCİNİN KAZANMASI VE DEĞER OLUŞTURMA
Forum Saat olarak rekabeti artıran, alternatifleri çoğaltan yaklaşımla yola çıktıklarını ifade eden Hakan Tansoy, şöyle konuştu:
"Bu anlaşmamızın tüketicilere gerek fiyat, gerek hizmet olarak olumlu yansıyacağını düşünüyoruz. Sektörde tüketicinin kazanması ve tüketicide değer oluşturmak için çaba sarfediyoruz. Bazı firmalar rekabet kanununun aksine tüketicinin farklı alternatiflerle buluşmasını engellemek istiyor. Ayrıca 2013 yılı, saat sektörüne yaradı. Bir önceki yıla göre saat operasyonumuz önemli gelişme kaydetti."
Süleyman EKİN/ANTALYA, (DHA)