Başvuru masası, 7/24 destek veren çağrı merkezi, gezici ekipler, sosyal medya, web ve basın birimleriyle 17 Kasım 2024 yılından bu yana Muratpaşalıların istek, öneri ve şikayetlerini çözüme kavuşturan yönetişim projesi Turunç Masa, 10'uncu yaşını kutladı. İlçe sakinlerinin istek, öneri ve şikayetlerini belediyeye doğrudan iletmelerini sağlayan ve Muratpaşa'nın nabzını tutan Turunç Masa'nın yaş günü kutlamasına Başkan Uysal da katıldı.
Başkan Uysal, konuşmasında, belirli bir süre içinde halkın taleplerini karşılamak ve hizmet ulaştırmanın özveri ve yüksek disiplin gerektiren bir iş olduğunu belirtti. 200'e yakın belediyeye Turunç Masa projesini ulaştırdıklarını ve örnek olduklarını söyleyen Başkan Uysal şöyle konuştu:
"Turunç Masa hizmeti vazgeçmediğiniz, sürdürülebilir ve sistematik bir takip gerektiriyor. Yeterli mali yapılanma, yeterli personel yapılanması ve araç yapılanması gerektiriyor. Sadece masa kurarak olmuyor. Belediye girişine herkes bir masa kuruyor. Masa kurmak marifet değil, sistem kurmak marifet. Sistem kurmak ve bunu sürdürebilmek marifet."
ANTALYA, (DHA)
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |