Adana Şakirpaşa Havalimanı’ndan, Sabiha Gökçen Havalimanı’na dün saat 22.30’da hareket etmesi gereken SUN Ekspres’e ait 'XQ9407' sefer sayılı yolcu uçağı, teknik arıza nedeniyle 3 saat rötar yaptı.
Gecikme nedeni ve uçağın ne zaman kalkacağını öğrenmek isteyen yolcular muhattap bulamayınca büyük tepki gösterdi. Havalimanı bekleme salonunundaki 145 yolcu, şirketten hiç kimsenin kendileriyle ilgilenmediğini öne sürerek, firmayı protesto etti. Firma yetkililerine seslerini duyurabilmek için alkışla tempo tutan yolcular, "Paranla rezil olmak diye buna denir" diye tepki gösterdi.
Yaz sezonunda rötarların sık görüldüğünü söyleyen bazı yolcular, "Uçakları yaz sezonunda dış seferlere yönlendirip, iç hatları ihmal ediyorlar. Paramızı verdiğimiz halde 3 saatten beri bekliyoruz. Böyle sorumsuzluk olmaz. Üstelik karşımızda ciddi bir muhatap da bulamıyoruz. Valizlerimizle alanda ortada kaldık. Paramızla rezil olduk" diye konuştu.
Ahmet ÖZMEN/ADANA, (DHA)-