Gülbirlik Genel Müdürü Hasan Çelik, sürekli kendini yenileyen Rosense'in daha güçlü olduğunu ve doğal ürünlerle piyasada yer tuttuğunu söyledi.
Kozmetik sektörünün yaşadığı değişim sürecine Rosense'in ayak uydurduğunu kaydeden Çelik, "Ürünler hep yeni ambalajlarıyla vitrine konuldu. Burada parfüme büyük önem veriyoruz. Modern bir ambalaj sistemine geçtik, oldukça kaliteli oldu. Bu yöndeki çalışmalarımız da tamamlandı. Tüm bayilerimize bu ambalajlarla parfüm ve deodorantlarımızı dağıttık" dedi.
15 ÜLKEYE İHRACAT YAPILIYOR
Gülbirlik yönetiminin 2015 yılında Rosense'i bir dünya markası olarak ilan ettiğini hatırlatan Çelik, şöyle devam etti: "Bugün Almanya, İngiltere, Avusturya, Arabistan, Rusya, Bosna Hersek, Litvanya, Kanada, Japonya, Çin, Kazakistan, Dubai, Ürdün, Fransa ve İngiltere gibi ülkelerde Rosense var. Bu ülkelere ihracat yapıyoruz. Bir çoğunda bayilerimiz var, daha birçok ülkede de olacağız."
YENİ BİR SEKTÖR OLDU
Rosense sayesinde Isparta'nın kozmetik sektöründe önemli bir noktaya geldiğini söyleyen Çelik, "Biz bu sayede Isparta'nın, bu alana diğer sektörlerin ilgisini çekebileceğini düşünüyoruz. Gülbirlik'in ürettiği Rosense, Isparta'yı gerçekten önemli bir kavşağa getirmiştir. Bu ürünün kıymeti bilinmeli ve gelecek planı çok iyi yapılmalı. Bunun için var gücümüzle çalışacağız" dedi.
DEVLERİN GÜLÜ
Dünyaca ünlü parfüm devleri, esanslarında Isparta gülünü kullanıyor. Gülbirlik Genel Müdürü Çelik, dünya kozmetik sektörünün devleri Gucci, Chanel ve Christian Dior gibi markaların Isparta gülyağını kullandığını açıkladı. Çelik "Dünyanın en önemli parfümlerinden hangisi aklınıza geliyorsa mutlaka içerisinde Isparta'nın gül çiçeğinin gülyağı vardır. Isparta bu yönden sadece Fransa'ya değil dünyanın dört bir yanına bu kokular vasıtasıyla gül ve gül kokusunu yaymaktadır" dedi.
Mehmet ERÇAKIR/ISPARTA, (DHA)