Reklam sektörü çalışanlarının emekleri karşılığında almaları gereken minimum ücretler, aylar süren çalışmalar sonucunda artan yaşam maliyetleri hesaba katılarak belirlendi.
Hesaplamalar doğrultusunda, neredeyse tamamı İstanbul’da ikâmet eden reklamcıların maaş ortalamalarının tüm genel hak ediş ve ücretlendirmelerde yapılan artış oranları karşısında yüzde 62,35 geride kaldığı tespit edildi.
Raporda;
(MediaCat)
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |