Muratpaşa Belediyesi'nin yönetişim çalışması Turunç Masa projesi 3'üncü yılına girdi. 2014'ün kasım ayında kapalı devre çalışmalarına başlayan ve 11 Aralık 2014'te resmen hizmete giren Turunç Masa, Muratpaşa sakinlerinin sosyal medya, çağrı merkezi gibi araçlar üzerinden belediye yönetiminin bir parçası olmasını sağladı.
Aynı zamanda ilçe sakinlerini istek, öneri ve şikayetlerini toplayıp, çözüm için belediye birimlerine ulaştıran Turunç Masa'ya son olarak Yenigöl Mahallesi'nde yaşayan Yunus Uyar ulaştı. 3 tekerlekli engelli bisikleti bozulduğu için günlük hayatına devam etmekte sıkıntı yaşayan Uyar, aracını servise götürmek için Turunç Masa'dan yardım istedi.
Turunç Masa ekipleri, elektrikli aracın yetkili servise götürülmesini sağlayacak uygun araç arayışına girdi. Aranan araç Zabıta Müdürlüğü'nde bulundu. Ekipler aracı almak için Uyar'ın Karanfil Sokak'taki evine gitti. Uyar'ın arızalanan engelli aracı kamyonete yüklenip yetkili servise bırakıldı.
Muratpaşa Belediyesi çalışanlarına teşekkür eden Yunus Uyar, “Turunç Masa'yı arayarak engelli olduğumu ifade ettim. Elektrikli bisikletimin elektrik kablolarının yandığını belirtip, yardımcı olmalarını istedim. Sağ olsunlar aradılar ve gelip hemen bana yardımcı oldular. Allah razı olsun" diye konuştu.
ANTALYA, (DHA)