Yılda 25 milyon civarında yolcuya hizmet verilen Antalya Havalimanı'nı işleten ICF Airports, sağladığı müşteri memnuniyeti, sürdürdüğü modern yatırım anlayışı ve şikayet yönetimi sayesinde TSE tarafından 'Müşteri Memnuniyeti ve Şikayet Yönetimi Sistemi' ile belgelendirildi. ICF Airports, geçen yılın Şubat ayında iş sağlığına ve güvenliğine verdiği önem, doğal ve sosyal çevreye olan duyarlılığı sayesinde 'Entegre Yönetim Sistemleri' belgesini almıştı.
Sahip olduğu TS ISO EN 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi, OHSAS TS 18001:2008 İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi, TS ISO EN 14001:2004 Çevre Yönetim Sistemleri ve ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti ve Şikayet Yönetimi Sistemi belgeleri sayesinde ICF Airports, havacılık sektöründe dört TSE belgesine sahip tek firma olmayı başardı.
Müşteri Memnuniyeti ve Şikayet Yönetimi Sistemi Belgesi, IC Airport Otel'de düzenlenen törenle TSE Başkanı Hulusi Şentürk tarafından, ICF Airports Genel Müdürü Alexander Laukenmann'a verildi. Havacılık sektöründe kalitenin önemine değinen TSE Başkanı Şentürk, havacılıkta hata yapılmasının tolere edilebilir durum olmadığını ve bu yüzden sıfır hatanın mutlaka yakalanması gereken bir sektör olduğunu vurguladı.
ICF'nin ilgili standart ve şartları yerine getirmek ve bu yönetim sistemini kurabilmek için birçok altyapı iyileştirmesi ile kalite konusundaki duyarlılığını sergilediğini açıklayan Şentürk, "ICF, sahip olduğu belgelerle yenilikçi ve sürekli iyileştirmelere açık personele ve yönetime sahip olduğunu kanıtlıyor. Kaliteli hizmet vereceğini garanti ederek, tüketiciye güvenli ve kaliteli hizmet sunuyor" dedi.
Müşterileri, çalışanları ve iş ortaklarına daha iyi hizmet için bu standartlara sahip olmayı çok önemsediklerini belirten ICF Airports Genel Müdürü Alexander Laukenmann ise "Stratejilerimizi bu standartlara paralel oluşturarak Türk Sivil Havacılık sektöründe diğer firmalara da örnek olacağımıza inanıyorum" dedi.
ICF Airports Kalite Müdürü Musa Güngören ise "ICF Airports, ulusal ve uluslararası standartlara uygun terminal hizmetleri sunarken toplam kalite anlayışının devamı olarak modern yönetim anlayışını ve müşteri memnuniyetini, iş sağlığı ve güvenliğine verdiği önemi, doğal ve sosyal çevreye olan duyarlılığını da kararlılıkla hayata geçirmiştir. Müşteri memnuniyeti ve şikayet yönetimi belgesini almamızı sağlayan en önemli özelliğimiz, yolcularımızdan gelen talep ve şikayetleri göz önüne alarak stratejilerimizi oluşturmamızdır" diye konuştu.