müşteri memnuniyet odaklı personel eğitimi veriliyor. Müşteri odaklı bir kurumda, müşterinin en önemli öz varlık olduğunu kaydeden Gürses Termal Oteli Genel Müdürü Veli Karaca, hizmet sektöründe müşteri memnuniyetinin önemine dikkati çekti.
Müşterilerin tesisten ayrılana kadar aldıkları hizmetten memnun olmaları için sürekli çalıştıklarını anlatan Karaca, "Oteldeki ortak kullanım alanlarını, termal kür merkezleri ve odalarımızı baştan aşağıya yeniledik. Tadilat çalışmalarımızın ardından personelimize ilk yardım, servis teknikleri, etkin zaman yöntemi ve son olarak müşteri memnuniyeti odaklı hizmet içi eğitim vermeye başladık. Sektöre yetişmiş, kaliteli personel kazandıracağız" dedi.
Ahmet DAĞLI/SANDIKLI, (DHA)