ANTALYA Teknokent'e konuk olan CLK Genel Müdürü Halit Bakal, CLK Akdeniz Elektrik Perakende Satış A.Ş'nin 1 milyon 610 bin müşterisine 43 noktada hizmet verdiğini belirtti.
Akdeniz Üniversitesi'nde hizmet veren Antalya Teknokent A.Ş'ye konuk olan CLK Genel Müdürü Halit Bakal, CLK Akdeniz Elektrik'in projeleri ve yatırımları hakkında bilgi verdi. Teknokent Genel Müdür Yardımcısı Öğr. Gör. Kenan Yüce'nin ev sahipliğindeki toplantıya, şirket sahibi girişimci akademisyenler, Prof. Dr. Narin Ünal, Tıp Fakültesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Osman Nidai Özeş, Fen Fakültesi Kimya Bölümü Öğretim Üyesi Doç. Dr. Numan Hoda, Elektrik-Elektronik Bölüm Başkan Yardımcısı Öğretim Üyesi Yrd. Doç. Dr. Süleyman Bilgin ile Makine Mühendisliği Öğretim Üyesi Yrd. Doç. Dr. Afşin Güngör ve Teknokent'te faaliyetlerini sürdüren 20'ye yakın firmanın temsilcileri katıldı.
ANTALYA, ISPARTA VE BURDUR BÖLGESİNİN EN BÜYÜĞÜ
CLK Genel Müdürü Bakal, Antalya, Isparta ve Burdur bölgesinin elektrik dağıtım ve perakende satış şirketi olan CLK Akdeniz Elektrik Perakende Satış A.Ş'nin 1 milyon 610 bin müşterisine 43 noktada hizmet verdiğini kaydetti. Bakal, müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutabilmek için 7/24 çalışmaların kesintisiz sürdüğünü söyledi.
CEP TELEFONU İLE ANINDA BİLGİLENDİRME
Bilgi güncelleme kampanyası sayesinde müşterilerine cep telefonundan anında bilgi paylaşımı yaptıklarını ifade eden Bakal, "SMS ile müşterilerimize son ödeme tarihlerini, borcunu ödemeyen müşterilere de 'Gecikmiş borcunuz bulunmaktadır' şeklinde uyarılarımızı yapıyoruz. Yıllık tüketimi 4000 KHW ve üzeri olan müşterilerimize indirimli elektrik avantajı sağlıyoruz. Çok yakın bir zamanda da her türlü işlemi online olarak web sitemizden ve mobil uygulamalardan gerçekleştirebilecek duruma getireceğiz. Müşterilerimiz geçmişe yönelik olmak üzere CLK ile ilgili tüm abone hizmetlerini bu sistem vasıtasıyla alabilecek" diye konuştu.
OTOMATİK SAYAÇ OKUMA
CLK Genel Müdürü Bakal, şu anda 23 bin abonenin OSES sistemine (Otomatik Sayaç Okuma Yöntemi) bağlı olduğunu ve ne kadar tüketim yaptığını merkezden izleyebildiklerini ifade etti. Teknolojik yatırım olarak 'Entegre Bilişim Sistemleri' (EBS) projesini kullandıklarını vurgulayan Bakal, "Bu proje Avrupa'nın en büyük, dünyada ise 3'üncü büyük proje. Yakaladığımız bu büyüme ivmesiyle yakın zamanda 'Müşteri Hizmetleri Merkezi' sayısını da artıracağız. Bu alanda çalışmalarını takip ettiğimiz Teknokent firmaları ile bu konuda işbirliği yapmaya hazırız. Hayata geçirmeyi planladığımız 'CLK Kart' çalışması üzerinde ortak çalışma yapabiliriz" dedi.
Toplantı sonunda Antalya Teknokent Genel Müdür Yardımcısı Öğr. Gör. Kenan YÜCE, Genel Müdür Bakal'a günün anısına teşekkür belgesi sundu.