Projenin ilk yıl 2012 yılında Migros AVM ile yapıldığını ve oldukça ses getirdiğini belirten Keskinol, "Yarışmanın amacı mankenlikle hiç alakası olmayan genç yetenekleri keşfetmekti. Migros ile bunu başardık. Yüzlerce manken adayının içerisinden en başarılı genç kız ve erkeği seçtik. İkisi de şimdi profesyonel olarak mankenlik yapıyor" dedi.
Yarışmanın amacını sektöre vizyon kazandırmak olarak özetleyen Keskinol, "Mankenlik ayaklar altına düştü. Podyum nedir bilmeyen, mini eteği giyen ve göğüs dekoltesi veren kızlar 'mankenim' diye dolaşmaya başladı. Mankenlik ciddiyeti ve prensipleri olan bir meslek dalı. Yıllarımı verdiğim mesleğimi ve ardından yönetici olarak devam ettiğim kariyerime bu çalışmalarımı borç biliyorum. Bu nedenle de bu tür projelerle mankenliği ve mankenin nasıl bir kriterde olması gerektiğini insanlara anlatmaya çalışıyorum" diye konuştu.
İbrahim LALELİ/ANTALYA, (DHA)