2012 sonunda 8 mağazaya ulaşacaklarını belirten Güral, "Bu aynı zamanda bir güç gösterisidir. Türkiye'de bu gücün sahibi şirket sayısı fazla değil. Kendisine güvenen bu güç gösterisine tevessül edebilir" dedi.
Seramik ve porselen sektörünün lider şirketlerinden Kütahya Seramik, Türkiye'deki en büyük mağazasını Antalya'nın Döşemealtı İlçesi'nde açtı. 5 bin 700 metrekare sergi alanı bulunan mağazada Kütahya Seramik çatısı altında üretimi yapılan seramik ve porselenin dışında çikolatadan ambalaj sanayii alanına kadar şirketin tüm ürünleri bir arada bulunuyor.
Kütahya Seramik Yönetim Kurulu Başkanı Nafi Güral, 3 katı bulunan 'Antalya Showroom'un açılışını bayi toplantısı nedeniyle Antalya'da bulunan şirketin 130 seramik bayiiyle birlikte yaptı. Açılış için mağazanın üst katı kurdele ile çevrildi. Güral'ın işaretiyle 130 bayi aynı anda kurdeleyi kesti. Açılışta ayrıca Safiye Soyman'ın eşi Faik Öztürk de yer aldı.
ÇİKOLATADAN YAPI KİMYASALINA
Yönetim Kurulu Başkanı Güral, kentin gelişmekte olan bölgesi Döşemealtı'na açılan 'Antalya Showroom'un yerinin özel seçildiğini söyledi. Yer seçimi yapılırken karayoluyla Antalya'ya gelen herkesin mutlak suretle önünden geçebileceği bir yer olmasına dikkat ettiklerini kaydeden Güral, "Şehir içinde bir yer olsaydı, ancak o bölgeden gelip geçenler gelebilirdi" diye konuştu. Amaçlarının Kütahya Seramik çatısı altında üretilen tüm ürünleri bir arada sunmak ve görünür kılmak olduğunu belirten Nafi Güral, Türkiye'nin en büyük mağazasını açmalarına rağmen hala ürünlerinin ancak belli bir bölümünü gösterebildiklerini kaydetti.
'BU BİR GÜÇ GÖSTERİSİDİR'
Kütahya Seramik'in seramik sektöründe hem marka hem de yaratıcılık olarak lider olduğunu ileri süren Nafi Güral, şu an biri İzmir'de, İstanbul'da hem Avrupa hem de Anadolu Yakası'nda, Kütahya'da ve açılışı yapılan Antalya'da olmak üzere 5 mağazaları bulunduğunu kaydetti. Güral, Samsun ve Denizli mağazalarının inşaat çalışmalarının devam ettiğini söyledi. 2012 yılı içinde Milas - Bodrum arasında yeni bir mağaza projesini hayata geçireceklerini kaydeden Nafi Güral, böylece mağaza sayısının 8'e ulaşacağını kaydetti. 2012 yılı sonunda ulaşacakları bu sayının aynı zamanda bir güç gösterisi olduğunu belirten Yönetim Kurulu Başkanı Güral, "Türkiye'de bu gücün sahibi şirket sayısı fazla değil. Bu gücü oluşturan ürün kategorisi her firmada yok, çok az firmada var. Kendisine güvenen bu güç gösterisine tevessül edebilir" dedi.
TANITIM TIR'I YOLA ÇIKIYOR
Kütahya Seramik'in 2011 yılında farklı bir tanıtım stratejisi izleyeceğini belirten Güral, hedeflerinin arasında mimar adaylarının bulunduğunu söyledi. Geleceğin mimarlarına daha bugünden şirketlerini tanıtmak istediklerini belirten Nafi Güral, Kütahya'daki fabrikalarında gerçekleştirdikleri tanıtım turlarının haricinde 'Tanıtım TIR'ının da bu yıl yollara çıkacağını söyledi. Firmanın sosyal sorumluluk projeleri çerçevesinde tarihten günümüze ulaşan tüm porselen ve seramik formlarını tekrarlayarak tarihsel formların korunması ve unutulmamasına çalıştıklarını belirten Nafi Güral, bu çerçevede sonbaharda İstanbul'da bir sarayda sergi açmayı planladıklarını söyledi.
Güral, otel yatırımlarıyla faaliyet gösterdikleri turizm sektöründe ise Afyonkarahisar'da devam eden termal otel projelerinin ardından yıl içinde Samsun'da yeni bir otel yatırımına başlayacaklarının söyledi. Arsa işlemleri devam eden Samsun projelerinin otel ve kongre merkezi birlikte projelendirildiğini kaydeden Güral, "Samsun'da özellikle kongre turizmi için potansiyel olduğunu düşünüyoruz" diye konuştu.