Merkezdeki düzenleme kapsamında ses yalıtımlı paravanlı bölmeler, dinlenme alanı, çalışma yapılan alanların yer alacağı monitör izleme sistemi başta olmak üzere birçok yenilik yapıldı.
ASAT Genel Müdürü Fethi Yalçın, gelen talep, ileti ve sorunların çözümü için 24 saat süreyle vatandaşlarla iletişime geçen merkezin 12 yıl önce 4 kişiyle hizmet vermeye başladığını hatırlattı. Bugün sadece bir vardiyada 12 personelin çalıştığını kaydeden Fethi Yalçın, "Yurttaşlarımızın sorunları karşısında hızlı, net ve doğru çözümler sunan merkezimizin çalışanlarını kutluyorum" dedi.
Yalçın, "Onların ortaya koyduğu çalışma azmi, hem vatandaşımıza zaman kazandırıyor hem de kurumumuzun birebir hizmetlerdeki yoğunluğunu önemli ölçüde azaltıyor. Onlar bizim dışarıya açılan penceremiz. Çalışma koşullarını iyileştirmek için elimizden geleni yapmaya devam edeceğiz" diye konuştu. Yalçın ve beraberindekiler, daha sonra personelin çalışma alanlarını yerinde inceledi.