Ocak 2011 ile kıyaslandığında ise Şubat ayı ciro endeksinin 4 puan gerilediği görüldü.
AYD’den yapılan açıklamada, geçen yılın Şubat ayına göre 2011 Şubat ayında giyim ve aksesuar cirolarının yüzde 19, ayakkabı ve çanta kategorisi cirolarının yüzde 23, hipermarket, süpermarket ve şarküteri ciroları yüzde 9 artış kaydettiği bildirildi. AVM’lerdeki yiyecek-içecek alanlarının cirolarında 23, teknoloji market ve elektrikli eşyalar cirolarında ise yüzde 22’lik bir artış yaşandı. AVM içerisindeki diğer mağazaların cirolarında da geçen yılın Şubat ayına göre yüzde 13’lük bir artış yaşanarak 108 puana ulaştığı belirtildi.
Geçen yılın Şubat ayıyla karşılaştırıldığında, ziyaretçi endeksinde yüzde 4’lük artış olduğu görüldü. 2011 Ocak ayına göre ise AVM ziyaretçi endeksi yüzde 2’lik düşüşle 99’dan 97 puana geriledi.
AVM Endeksi Şubat ayı sonuçlarını değerlendiren AYD Başkanı Hakan Kodal, “2011 Şubat ayı değerleri 2010 yılına göre hem cirolar hem de ziyaretçiler açısından oldukça olumlu geçti. Mart ayında yeni sezon ürünlerine talebin artması ve Istanbul Shopping Fest özel indirimlerinin de etkileri ile ciroların ve ziyaretçi sayılarının çok daha artacağı inancındayız” dedi.
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |