İzmir Kalkınma Ajansı Tanıtım Dış İlişkiler Birim Başkanı Nazlı Kayı'nın konuşmacı olarak katıldığı toplantıya, Antalya Vali Yardımcısı Hüseyin Ece, Antalya Tanıtım Vakfı Başkanı Nizamettin Şen, Batı Akdeniz Kalkınma Ajansı, Antalya Ticaret ve Sanayi Odası, Antalya Tanıtım A.Ş., İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü ve sivil toplum kuruluşu temsilcileri katıldı.
Antalya'nın markalaşma ve tanıtım çalışmalarında teknolojinin de önemli bir yer alması gerektiğine değinen AKİŞMER Teknoloji Transfer Merkez Müdürü Prof. Dr. Ayşe Odman Boztosun, marka şehir olmanın en önemli unsurlarından birinin şehrin değerlerine sahip çıkan, şehri için çalışan, eğitimli ve donanımlı nitelikli insan kaynağı olduğunu söyledi. Prof. Dr. Boztosun, Akdeniz Üniversitesi'nin eğitim ve bilim çalışmalarıyla kente bu anlamda hizmet verdiğini kaydetti.
İzmir Kalkınma Ajansı Tanıtım Dış İlişkiler Birim Başkanı Nazlı Kayı da şehir markalaşmalarında önemli olanın dünya kenti olmak değil, mevcut durum analizini doğru şekilde yaparak kentin ihtiyaç ve potansiyeline göre strateji belirlemek olduğuna işaret etti.
Antalya Tanıtım Vakfı Başkanı Nizamettin Şen ise konuşmasında Antalya'nın tanıtımı ve markalaşması için yapılan çalışmalara değindi. Şen, toplantı sonrasında Nazlı Kaya'ya Antalya ile ilgili hazırlanan tanıtım kitapları ve broşür verdi.
ANTALYA, (DHA)