Başkan Uysal, ofisin ilk olarak Antalya'nın 'güvenli kent' imajını desteklemek için Cumhuriyet Meydanı, Kale Kapısı, UNESCO Dünya Kültür Miras Geçici Listesi'nde bulunan Yivli Minare ve kuş bakışı Kaleiçi'ni gören alanı 24 saat canlı yayınlayacağını söyledi.
Başkan Uysal, Antalya'nın tarihi kent merkezi Kaleiçi'ne ev sahipliği yapan Muratpaşa'nın yeni dönem turizm tanıtım çalışmalarının yüksek turizm sezonu öncesi başlayacağını söyledi. Yeni dönemde Muratpaşa'yı sahip olduğu kültürel değerler ve kent yaşamıyla uluslararası turizm pazarında aranan, sorulan ve ziyaret edilen bir destinasyon haline getirmeyi hedeflediklerini kaydeden Başkan Uysal, yeni dönem çalışmasıyla ilgili şunları söyledi:
“Öncelikli olarak dar sokaklarının, plansız yürüyüşlerin keşfetme duygusunu tetiklediği, kentin geleneksel mimarisiyle yöresel mutfağının buluştuğu, mimarinin yeniden yorumlandığı butik otelleri ve füzyon mutfağının en sıra dışı örneklerinin bir araya geldiği ve dünya kültür mirası için çok önemli bir değer olan Kaleiçi'ye birlikte Antalya'mızın, Muratpaşa'mızın keşfetmeye açık ve güvenli bir destinasyon olduğunu hedef pazarlara anlatacağız. Bununla birlikte dijital pazarlama, kullanıcı deneyimi ve yerel deneyim pazarlama standartları geliştirerek hedef pazarlarda seyahat ve karar verme alışkanlıkları sürecine Muratpaşa olarak dahil olacağız."
Başkan Uysal, Antalya'nın güvenli kent imajını destekleme amacıyla Cumhuriyet Meydanı'ndan Kale Kapısı'na uzanan, UNESCO Dünya Kültür Miras geçici listesinde yer alan Yivli Minare, Antalya Mevlevihanesi ve Kaleiçi'ni kuş bakışı gören bir alanı internet üzerinden 24 saat canlı olarak yayınlayacaklarını söyledi. Başkan Uysal, canlı yayınlar üzerinden Avrupa ve diğer ülkelere Antalya'nın güvenli bir kent olduğu mesajını doğrudan vermeyi hedeflediklerini söyledi.
Bu çalışmalarının bir ofis aracılığıyla gerçekleştirileceğini aktaran Başkan Uysal, dijital turizm tanıtım ofisinin aynı zamanda gittikleri kentlerin ruhu paylaşmak, şehrin yerlisi gibi hareket edip kentideneyimlemek isteyen gezgin gruplarıyla, Avrupa'daki bütün arkeoloji, doğa dernekleri, trekking dernekleriyle bağlantı kuracağını ve sürekli bağlantı halinde olacağını ifade etti. Başkan Uysal, Muratpaşa dijital turizm ofisi aracılığıyla Antalya'ya gelen turistlerin kente geldikten sonra da yalnız bırakılmayacağını belirtti.
FESTİVAL ÇALIŞMALARI MAYISTA
Başkan Uysal, bununla birlikte bu yıl 5'incisi gerçekleştirilecek Kaleiçi OldTown Festivali kapsamında da uluslararası bir tanıtım çalışmasının mayıs ayında başlayacağını söyledi. Festivalin 4 yıl içinde en kuvvetli uluslararası şehir festivallerinden biri haline geldiğini belirten Başkan Uysal, “Bu yıldan itibaren festivale katılacak şehirlerin yazılı, görsel ve internet medyası için Kaleiçi'ni merkez alan içerikler üreteceğiz. Kaleiçi OldTown Festivali'nin Antalya'nın, Muratpaşa'nın ve Kaleiçi'nin tanıtımı anlamında 10 milyon liralık tanıtım çalışması karşılığı var. Bu yıl bunu 3'e, 4'e katlamayı hedefliyoruz. Amacımız büyük bir kent tanıtımı dalgasını dünyaya yaymak" diye konuştu.
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |