Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal'ın bir yönetişim sistemi olarak en ince ayrıntısına kadar üzerinde çalıştığı Turunç Masa, hizmette 3.5 yılı geride bıraktı. İlçe sakinlerinin belediye yönetimine katılmasının aracı olan Turunç Masa, başvuru masası, çağrı merkezi, gezici ekip, sosyal medya ve internet gibi araçlarla çalışıyor. Bu kanallar üzerinden belediyeye ulaştırılan istek, öneri ya da şikayetler en geç 2 gün içinde çözüme ulaştırılıyor. Turunç Masa, 47 kişilik ekiple günün 24 saati, 500 bine yaklaşan nüfusuyla Antalya'nın kalbi Muratpaşa ve belediye arasındaki iletişimi ve etkileşimi sağlıyor.
YÜZDE 95.5 ÇÖZÜM
Yılın 5 aylık verilene göre, Turunç Masa'nın 16 kişinin görev yaptığı çağrı merkezi, 88 bin 541 görüşme yaptı. Turunç Masa, saatlik ortalama 25 çağrıya cevap verirken, 45 bin 572 görüşmeyi başvuru haline getirdi. Turunç Masa, anılan dönemde, farklı kanallarla birlikte toplam 58 bin 73 başvuru kaydı alırken bunların yüzde 95.5'i yani 55 bin 463'ü sonuçlandırıldı. Koordinasyon merkezi ise alınan başvuruların bilgilendirmesi için 94 bin 687 görüşme yaptı. Sonuçlandırılan başvurularda memnuniyet oranı yüzde 87.54 olarak gerçekleşti.
Ayrıca, Ocak - Mayıs döneminde Başkan Uysal'ın katılımıyla 20 randevusuz görüşme Turunç Masa tarafından koordine edildi. Her çarşamba düzenlenen randevusuz görüşme saatlerinde Başkan Uysal, 1046 ilçe sakiniyle bizzat görüştü.
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |