Konferansa, Maxx Royal Grubu İnsan Kaynakları Eğitim Direktörü Engin Sezgin ve Maxx Royal Kemer Oteli'nin Genel Müdür Yardımcısı Emre Ülgüner konuşmacı olarak katıldı. Turizmin direkt insanlarla bağlantılı bir sektör olduğunun anlatıldığı konferansta, sektör hakkında genel bilgiler verildi.
Öğrencilerin iş hayatında karşılaşabileceği zorlukların da aktarıldığı konferansta konuşan Emre Ülgüner, turizm sektörünün hak ettiği yere gelebilmesi için alanında eğitim almış genç bireylere ihtiyaç duyulduğu dile getirildi. Maxx Royal Kemer Oteli İnsan Kaynakları Müdürü Burcu Mete ise konuşmasında, personel memnuniyetinin önemine değindi. "Personel, insan kaynaklarının iç müşterisidir" diyen Mete, müşteri memnuniyeti için öncelikle personelin mutlu edilmesi gerektiğini söyledi.
Ali ÇEVİKBAŞ/ISPARTA, (DHA)