Expo 2016 Antalya'nın Ana İletişim Sponsoru ve Expo'nun sembolü kuleye ve 5 bin kişilik büyük amfi tiyatroya adını veren Turkcell, faturalı hat kullanıcılarına yönelik avantajlı bilet kampanyası başlattı. Expo 2016 Antalya'ya günlük giriş bileti ve sezonluk kart almak için 'Expo' yazıp 8200'a SMS gönderen Turkcell faturalı hat sahiplerine, Turkcell tarafından günde en fazla 5 defayla sınırlı bilet veya sezonluk kart fiyatından yüzde 50 indirim imkanı sağlayan promosyon kodu gönderilecek.
Ezpo 2016 Antalya'nın Ana Havayolu Sponsoru olan ve Çocuk Bilim ve Teknoloji Merkezi'ne adını veren Türk Hava Yolları ise THY Elite&Elite Plus müşterilerine yönelik bir kampanya başlattı. Expo sergi alanı gişelerinde kartını gösteren ziyaretçilere, alanı ilk ziyaretlerinde bir defaya mahsus 1 adet günlük bedelsiz giriş bileti, 5 adet yüzde 50 indirimli bilet alma hakkı verilecek. Sonraki ziyaretlerdeki bilet talepleri için en fazla 5 adet biletle sınırlı olmak üzere yüzde 50 indirim imkanı sağlanacak.
THY Classic&Classic Plus müşterileri de bilet satış gişelerinde kartlarını göstermeleri koşuluyla, 1 adet günlük giriş biletini veya 1 adet sezonluk kartı anında yüzde 50 indirim ile satın alabilecek. THY'nin müşterilerine sağladığı avantajlar bununla da sınırlı değil. Expo süresince tüm THY müşterilerine son 1 aylık uçuş kartlarını teslim etmeleri ve ya TK ile başlayan bilet numaralarını bildirmeleri (kullanılmış) halinde 1 adet günlük bilet fiyatı üzerinden yüzde 50 indirim imkânı sağlanacak.
12 Mayıs'ta başlayan kampanya, 1 Temmuz tarihine kadar geçerli olacak. Kampanya kapsamındaki indirimler yalnızca Expo 2016 Antalya Giriş Gişeleri, Terracity AVM ve Antalya Migros 5M satış noktalarında uygulanacak.
Kampanya kapsamında indirim uygulanacak bilet türleri şu şekilde olacak:
ANTALYA, (DHA) -