Kundu turizm bölgesindeki bir otelde düzenlenen eğitim, 28 Mart'ta başladı. Emeklilik ve Sicil İşlemleri Daire Başkanı Bekir Yiğit'in başkanlık ettiği eğitime, Antalya Kamur Hastaneleri Birliği (KHB) İdari Hizmetler Başkanı Dr. Abdullah Memiş, KHB uzmanları, birliğe bağlı sağlık tesislerinin idarecileri katıldı. 31 Mart'ta sona erecek eğime, ilgili birimlerde görevli 100 personel katıldı. Katılımcılara SABİM (Sağlık Bakanlığı İletişim Merkezi), BİMER (Başbakanlık İletişim Merkezi), SBN (Sağlıkta buluşma noktası) ve bilgi edinme başvurularının analiz edilmesi konularında bilgi verildi.
Eğitimle, iş ve işlemlerin süresi içerisinde yapılmasını sağlanmak, genel sekreterlikler ve bağlı sağlık tesislerindeki basın ve iletişim birimlerinin faaliyetlerinin çalışma usul ve esaslarına uygun olarak yürütülmesini sağlamak, sağlıklı iletişim kurma becerilerinin desteklenmesini sağlamak, kurumsal iş akış ve işleyişinin kolaylaştırılmasını sağlamak amaçlanıyor.
Türkiye Kamu Hastaneleri Kurumu Destek ve İdari Hizmetleri İletişim Daire Başkanı Ali Özhan, seminerin açılışında eğitimin amaçları hakkında bilgi verdi. 3 yıldır bilgi edinme, SABİM, BİMER konusunda eğitim çalışmaları yürüttüklerini kaydeden Özhan, "Sizler kurumumuzun 2015 yılında yaklaşık 40 bine ulaşan başvurusu ile ilgilenen kişilersiniz. 'İnsana İnsan Gibi Değer Vermek', bizim en önem verdiğimiz husustur. Dolayısıyla sıkıntıya düşmüş, darda kalmış bir insana verdiğiniz cevap çok şeyi çözebilir. Sizlerin verdiğiniz her cevap aslında bizleri temsil ediyor" dedi.
ANTALYA, (DHA) -