Onur Air’in, dün saat 16.45'de İstanbul-Antalya seferini yapacak olan SQ-024 sefer sayılı uçağında yaşanan teknik arıza, 3.5 saatlik rötara neden oldu. Kendilerine yeterli bilgi verilmediğini iddia eden yolcular durumu alkışlarla protesto etti. Yolcular, Onur Air’in Atatürk Havalimanı İç Hatlar Gidiş Terminali’nde bulunan bilet ve bagaj işlemlerinin yapıldığı kontuarı yarım saat boyunca işgal ederken, yolcuların tepkisinden dolayı görevli personel çareyi kaçmakta buldu. Görevlilerin işlem yapamamasından dolayı Onur Air’in diğer seferleri de gecikmeli olarak gerçekleşti. Bazı yolcular ise Onur Air’in bilet satış ofisinin camlarını yumrukladı. Bilet satış ofisinde bulunan personel yolcularla ilgilenmeyince, yolcuları polis sakinleştirdi.
MUZ CUMHURİYETİ’NDE DEĞİLİZ
Antalya yolcularından Osman Tülek, “Onur Air’in 16.45’de kalkacak Antalya uçağına dün bilet aldım. Ondan sonra uçakta arıza meydana geldiğini söylediler. Bineceğimiz uçağı çektiler. Sonra bize dediler ki '19.45’te gideceksiniz.' O da olmadı şimdi '23.00’da gideceksiniz' diyorlar. Burada suyun fiyatı 2,5 TL. Bu vatandaş ne zor şartlar altında kazanıyor parayı biliyorlar mı? Bizim isyanımız buna. Muz Cumhuriyetinde değiliz. Bizimle hiçbir yetkili ilgilenmedi. Diyarbakır uçağını gönderdiler başka uçak kalmadı” dedi.
BİZİ PERİŞAN ETTİLER
Yolcularından Sevim Kelleci ise şunları söyledi:
“16.45’te Antalya’ya uçağımız vardı. Bize rötarlı dediler. Saat 15:00’dan beri burada bekliyoruz. Önce 2 buçuk saat rötarlı denildi. Sonra 5 saat rötar olduğu söylendi. Biz Onur Air’den yetkili bekledik. Hiçbir kimse gelmedi. Burada insanları perişan ettiler.”
BAŞKA UÇAK SEFERE KONULDU
Konu ile ilgili olarak bilgi veren Onur Air yetkilisi, Antalya uçağının kalkış öncesi yaşanan teknik arıza nedeniyle gecikme yaşandığını belirterek, başka bir uçağın sefere verildiğini bu yüzden yolcuların üç buçuk saat gecikmeli olarak Antalya’ya uçurulduğunu söyledi.