Açılışa, Burdur İl Milli Eğitim Müdürü Emre Çay, İl Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Seyit Güven, Şube Müdürü Nuray Eseroğlu ve Meslek Liseleri İl Koordinatörü Ebru Öktem ile okul yöneticileri ve öğrenciler katıldı. Açılışta konuşan Emre Çay, "İstenildiği kadar proje üretilsin sınıfın kapısı kapandığı zaman öğretmenimizin vicdanı ve gayreti kadardır projeleriniz" dedi.
Burdur MTAL’de görev yapan öğretmenlerin heyecan ve gayretlerini görmekten son derece memnun olduğunu belirten Çay, "Sizleri böyle hazır ve heyecanlı gördüğüm için mutluyum. Hep 'Meslek lisesi memleket' dedik. Bu bir algısal yönlendirmeden ziyade olgusal bir süreçtir. Bugün de bunun işaretlerinden birini gerçekleştiriyoruz. Meslek liseleri ülkemizde milli eğitim bakanlığımızın en önemsediği liselerdendir. Çünkü bir ülkenin gelişmişliği en zor zamanlarında destek gördüğü öğrencileri barındıran okullardır" dedi.
Pandemi sürecinde meslek liselerinin maske, dezenfektan, siperlik, temizlik ve sağlık araç gereçlerini üreterek kara gün dostu olduklarını herkese gösterdiğini hatırlatan Çay, "Bununla yetinmeyerek yurt dışına ihracat eder hale gelmişlerdir. Bu da meslek liselerimizi hem kurumsal anlamda geliştirmiş hem de öğrencilerimizin özgüvenini artırmış, kendilerine olan inançlarını ortaya çıkarmıştır. 1000 okul projesi ise bakanlığımız tarafından başlatılmış bu hayalin ete kemiğe bürünmüş halidir diyebiliriz. Bunu somutlaştırmış olduk. 1000 okul projesi ilimizde 3 okulda uygulanmaktadır" diye konuştu.
Emre Çay'ın konuşmasının ardından kütüphanenin açılışı gerçekleştirildi.
Mesut MADAN/BURDUR, (DHA)
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |