Bilgisayar ve yazıcı ile başlayan bu heyecan verici serüven, stratejik adımlar ve inovasyonla dolu bir başarı hikayesine dönüştü.
Pazaryerlerinde (Trendyol, Hepsiburada, Amazon ve uluslararası pazaryerleri gibi) mağazalarını açarak toptancılardan tedarik ettikleri kozmetik ürünleri müşterilerle buluşturan şirket, evde paketleme ve özenli gönderimle müşteri memnuniyetini merkeze aldı. 2020'deki pandemi, online satışlarını artırarak şirketin büyümesine ivme kazandırdı.
Özge Demirci'nin girişimcilik vizyonu, eşinin destek ve tecrübesiyle birleşerek 2021 yılında COZYCE markasını hayata geçirdi. Saç keratini ve tuzsuz şampuan gibi özgün ürünlerle adını duyuran marka, kısa sürede sektörde dikkat çekmeye başladı.
Firma, başarılarını daha da pekiştirerek saç serumu ürününü piyasaya sürdü ve yurt içinde ve yurt dışındaki pazaryerlerinde geniş bir kitleye ulaştı. 2023 yılında kozmetik perakende mağazasını açarak büyümesini sürdürdü.
Özge Demirci, sadece ulusal değil, küresel bir marka olma hedefiyle 2023 yılında yurt dışında şirket kurdu. 2024 yılında COZYCE markasını dünya çapında bir kozmetik devi haline getirme vizyonuyla yola devam ediyor.
Bu etkileyici başarı hikayesi, az sermaye ile başlayan bir girişimin stratejik adımlar ve yaratıcılıkla nasıl kozmetik dünyasında fark yarattığını gözler önüne seriyor. COZYCE, adını kozmetik dünyasının zirvesine yazdırmak için kararlılıkla ilerliyor.
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |