Türkiye Büyük Millet Meclisi (TBMM) tarafından 12 Mart 1921'de kabul edilen İstiklal Marşı'nın 101'nci yıldönümü Antalya İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından Antalya Kültür Merkezi (AKM) Aspendos Salonu'nda düzenlenen bir törenle kutlandı. Törene Vali Ersin Yazıcı'nın yanısıra Cumhuriyet Başsavcısı Halil İnal, Vali Yardımcısı Yalçın Sezgin, Döşemealtı Kaymakamı Nuri Özder, Kepez Kaymakamı Nusret Şahin, Muratpaşa Kaymakamı Dr. Orhan Burhan, Antalya Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreter Yardımcısı Mesut Kocagöz, İl Jandarma Komutalı Tuğgeneral Yavuz Özfidan, İl Emniyet Müdürü Mehmet Murat Ulucan, protokol üyeleri, öğretmenler ve öğrenciler katıldı.
Saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunmasıyla başlayan program, İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından düzenlenen resim, şiir ve kompozisyon yarışmalarında dereceye giren öğrencilerin şiir ve kompozisyonlarını okumasıyla devam etti. Erünal Sosyal Bilimler Lisesi öğrencileri tarafından, 'Yüreklerde Akif, Dillerde Hürriyet' oyunu sahnelendi. Oyun, Vali Yazıcı ve izleyenlerden büyük alkış aldı.
Vali Yazıcı, yarışma sonucu dereceye giren; İlkokullar arası resim dalı birincisi Muratpaşa Ülkü Seyfi Kandemir İlkokulu öğrencisi Özgü Damla Gündüz, şiir dalı birincisi Kepez Ahmet Leman Baydar Ortaokulu öğrencisi Sude Naz Koç ve kompozisyon dalı birincisi Kepez Neriman Erol Yılmaz Sosyal Bilimler Lisesi öğrencisi Yelda Zorlu'ya plaketlerini takdim etti.
Vali Ersin Yazıcı, törenin sonunda protokol üyeleriyle, 'İstiklal Marşımız ve Mehmet Akif Ersoy' temalı resim ve fotoğrafların bulunduğu sergiyi gezdi.
ANTALYA,(DHA)
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |