Faturanın 1-2 gün geç ödenmesi halinde, ‘servisi yeniden açma bedeli’ adı altında alınan tutar, normal internet ücretinin yarısına denk gelebiliyor. Tüketici Sorunları Derneği Onursal Başkanı Aydın Ağaoğlu, konu ile ilgili açıklamasında, alınan ücretin haksız kazanç olduğu görüşünde.
İnternet kullanımının yaygınlaşması ile birlikte, bir dizi sorunlar da yaşanıyor. Servis hizmetlerindeki aksamanın yanı sıra, faturalara yansıtılan ‘servisi yeniden açma bedeli’ tartışmalara yol açıyor.
Çeşitli şikâyet sitelerinde ve forumlarda konu ile ilgili, yaşanan bir dizi sıkıntı dile getiriliyor. Anılan sıkıntıyı yaşayan isimlerden biri de Antalya’da yaşayan Şebnem Erdem…
RAKAMI GÖRDÜ ŞOKE OLDU
Erdem’in, paylaştığı fatura bilgisi ve detay belgelere göre,Turkcell Superonline tarafından hazırlanan Haziran 2016 faturası eline ulaştı. Faturaya göre, internet ücreti 58,99 lira. Faturada yer alan bir diğer kalem ise ‘diğer hizmetler’ adı altında düzenlenmiş. Bu kalemin tutarı ise 40,89 TL. Erdem’in ödemesi istenen tutar 99,90 lira olarak düzenlenmiş. Erdem, eline ulaşan faturanın şokunu yaşarken, kısa süre sonra yüksek faturanın nedenini de anladı. Diğer hizmetler kaleminde yer alan servisi yeniden açma bedeli 24,90 lira olarak yer almış. Bir başka ifade ile Erdem’in geç ödenen faturasına 25 lirayı bulan bir açma-kapama’ bedeli yansıtılmış.
DETAY HABER İÇİN TIKLAYIN