Antalya'da 2 katlı evde yangın çıktı
Antalya'da 2 katlı evde yangın çıktı
Yüksek yağlı yiyecekler kaygıya ve depresyona neden oluyor
Yüksek yağlı yiyecekler kaygıya ve depresyona neden oluyor
Emekli öğretmenlerden miniklere sürpriz
Emekli öğretmenlerden miniklere sürpriz
Kumluca Kaymakamı Güneş görevine başladı
Kumluca Kaymakamı Güneş görevine başladı
16 Mart 2022 Çarşamba - 12:48

İlhan Tanacı'nın Yarattığı 11 Yıllık Dünya Markası: Madame Coco

2011 yılında İlhan Tanacı tarafından kurulan Madame Coco, 11 yıl gibi kısa bir süre içerisinde, Türkiye ve 17 farklı ülkede 350 mağazasında 100 binin üzerinde satış alanına ulaştı.

İlhan Tanacı nın Yarattığı 11 Yıllık Dünya Markası: Madame Coco
Facebook'ta Paylaş Twitte'da Paylaş Google+'da Paylaş Haberi Yazdır Arkadaşına Gönder Metni küçült Metni büyüt

Ev Tekstili ve Dekorasyon Sektörünün Lideri Madame Coco

Bugün, mağazaları ve www.madamecoco.com web sitesi aracılığıyla milyonlarca insanın evlerini Fransız tarzı bir zarafetle dekore etmesini sağlıyor.

Türkiye’nin lider ev tekstili ve dekorasyon markası Madame Coco, kuruluşundan kısa  bir süre sonra yakaladığı büyüme ivmesini artırarak bugün Türkiye ve 17 farklı ülkedeki mağazaları ve e- ticaret girişimleri ile bir dünya markası haline geldi.  Müşterilerine, mağazalarından ürünlerine Fransız tarzı bir şıklık vaat eden marka ev tekstili, banyo, mutfak, sofra, cam, porselen, plastik ürünler, aydınlatma, kişisel bakım ürünleri ve kozmetik gibi birçok farklı kategoride hizmet veriyor.

Sıfırdan Dünya Markasına Giden Bir Yolculuk: Madame Coco

Madame Coco’nun kurucusu olan iş insanı İlhan Tanacı, 2011 yılında Madame Coco’yu kurduğunda hedefinde bir dünya markası yaratmak vardı. Daha önce English Home’u da kurarak sektöre yeni bir iş modeli kazandıran İlhan Tanacı, English Home’u satıp yepyeni bir markaya imza attığında, tüketicilere Fransız tarzı bir zarafet sunmayı hedefledi. 2011 yılında Madame Coco’yu kuran İlhan Tanacı; verdiği stratejik kararlar, doğru planlama ve pazarlama çalışmaları ile markayı kısa bir süre içerisinde bir dünya markası haline getirdi.
Evlere Fransız tarzı bir hava katmak isteyen İlhan Tanacı, müşterilere daha mağazalara girmeden Fransız imajını yansıtacak bir marka ismi yaratarak başladı. “Madame Coco”,  Fransızca’da kadın ve “süslenmeyi seven” kelimelerine karşılık gelen sözcüklerin birleşiminden oluşuyor. Tanacı, marka ismi ile beraber mağazalarının hem dış cephesini hem de iç dekorasyonunu Fransa’nın geleneksel mimarisine benzer hatlarda kurguladı. Bu sayede müşteriler, evlerine gelenekselin dışında ve zarif parçalar alabilecekleri hissi ile Madame Coco’ya gelme motivasyonuna sahip oluyor.
İlhan Tanacı, Madame Coco’nun hızla yayılması ve daha fazla kadına ulaşabilmesi için akılcı bir mağazalaşma stratejisi de yarattı. Tanacı, Madame Coco’nun müşterileriyle doğru noktalarda, ulaşılabilir okazyonlarda olmasına özen gösterdi. Mağazalarda sergilenen binlerce ürünün evlerine Fransız şıklığını getirmek isteyen kadınların gözünden kaçmaması için mağazaların uygun alanlarda ve daha geniş metrekarelerde olmasını hedefledi. Mağazalaşmanın belli bir noktaya gelmesinin ardından hızlıca online satış kanallarına yatırım yaptı.
 
İlhan Tanacı, Madame Coco markasını yaratırken marka konumlandırmasının ve mağaza seçimlerinin yanı sıra müşterilerinin ihtiyaçlarını doğru analiz ederek ve onları odağında tutarak zengin bir ürün gamı oluşturdu. Tüketicisine Fransız tarzı bir şıklık sunan, zarif ve zamansız çizgilerle tasarlanmış ürünlerle evlere daha Avrupai ve farklı bir tarz yaratma imkânı sağlayan marka, bugün ev tekstili ve dekorasyon alanında bir trend setter haline geldi.
İlhan Tanacı, Madame Coco markası ile yaratmayı planladığı Fransız tarzını; mağazalarında ürün seçimlerinde, renk gamında ve tasarımlarında bütüncül bir yaklaşım olarak veriyor. Bu yaklaşım ile  tüketicisinin gönlünü alan ve evlerinde modern, şık ve zarif bir konsept yaratmak isteyenler için her dönem cazip ve kaliteli koleksiyonlar sunuyor.

Kurum Kültürünü Önemseyen Çalışanlar

İlhan Tanacı, özellikle mağazalarda Madame Coco’nun yüzü olan çalışanlarını da önemseyen bir istihdam stratejisi uyguluyor. İş görüşmelerindeki öncelik, adayların kurum kültürüne olan uygunluğu oluyor. Madame Coco’da keyifle ve tutkuyla görev alacak doğru kişileri bulmak için, markanın şık ve zarif ürünlerini tanıyan, müşterileri doğru yönlendirebilecek, güler yüzlü ve çözüm odaklı bireyler istihdam ediliyor.
İlhan Tanacı, kadınlara yönelik bir marka olarak kadınları sadece bir hedef kitle olarak tanımlamak yerine iş hayatındaki varlıklarını destekleyen bir istihdam stratejisini savunuyor. Bu nedenle, Madame Coco’nun çalışanlarının %80’i kadın. Ayrıca, bir nedenle iş hayatından uzaklaşan ve çalışma hayatına geri dönmek isteyip ikinci şansı arayan kadınlara ulaşmak amacıyla Marka Elçileri Programını hayata geçirdi. Marka Elçileri, kadınların iş hayatında yeniden var olmalarını destekliyor. Program sayesinde pek çok kadın hayata yeniden başladığını, işe yaradığını hissettiğini söylüyor. 

Müşteriyi Odağa Alan Yaklaşım

Müşterilerini her zaman işinin odağına koyan Madame Coco, hızla büyümesinin ve kısa süre içerisinde bir dünya markası haline gelmesinin yanı sıra müşteri memnuniyeti alanında da pek çok ödül kazandı. 2019’da A.L.F.A. Awards’da ev tekstili kategorisinde “Müşteri Deneyimini En İyi Yöneten Marka Ödülü”nü kazandı. Dünyanın önde gelen araştırma şirketi Nielsen’in hazırladığı 2019 Marka Bilinirlik Araştırması’na ve FutureBrightGroup tarafından 2021 yılında yapılan Bilinirlik ve Marka Sağlığı Araştırması’na göre ise, Türkiye’de ev tekstili ve dekorasyon alanında akla gelen ilk marka olmuştur. Aynı araştırma sonuçlarına göre Madame Coco; en çok alışveriş yapılan, en çok tavsiye edilen, en çok beğenilen marka olarak da birinci sırada yer aldı. FutureBrightGroup tarafından 2021 yılında yapılan Bilinirlik ve Marka Sağlığı Araştırması’na göre ise, Türkiye’de ev tekstili ve dekorasyon alanında akla gelen ilk marka oldu.

 
Balkondan düşen Sedefnur, memleketine götürüldü
 
Vali Yazıcı: Üreten bir Antalya yolunda firmalarımızın daima yanındayız
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Balkondan düşen Sedefnur, memleketine götürüldü
KOCAELİ'de, polis memuru erkek arkadaşıyla misafirliğe gittiği 7'nci kattaki ...
Ankara'da 5 milyon 920 bin kaçak makaron ele geçirildi
TİCARET Bakanlığı Gümrük Muhafaza ekiplerince Ankara'da gerçekleştirilen ...
Kedi, ölen yavrusunu kilimin üzerine taşıyıp, yaladı
HATAY'ın İskenderun ilçesinde sokak kedisinin ölen yavrusunu ağzına alıp, ...
 
Eşini bıçaklayan sanığa verilen ceza, yanlış hüküm gerekçesiyle bozuldu
KAYSERİ'de boşanma aşamasındaki eşi Ayşegül Taşdöven'i (39) boğazından ...
Lerzan Mutlu'ya hakaret davası
ŞARKICI Lerzan Mutlu'ya hakaret ettiği iddiasıyla yargılanan Seren Serengil ...
Keçiler gitti, sandallar geldi
İSTANBUL'un barajlarında doluluk oranları karların erimeye başlamasıyla ...
 
Prof. Dr. Akın'dan 'rehavet' uyarısı
HACETTEPE Üniversitesi Tıp Fakültesi Halk Sağlığı Uzmanı Prof. Dr. Levent ...
'Evlilik tuzağı' ile 200 bin lira dolandırıcılık iddiası
27 yıllık evli ve 2 çocuk babası 48 yaşındaki Salim Kayaoğlu, kendisine ...
Eşini öldürüp, 'Bunun savunulacak yanı yok' dedi
BURSA’da, boşandığı eşi Fatma Gökce’yi (53) bıçaklayarak öldüren İlhan ...
 
Dursun Gündoğdu
Siyasette bir tornistan hikayesi
YAZARLAR
Turgut Güngör
Turgut Güngör
Mustafa Kemal'e ceza verilemez
Serpil Nur Abiral
Serpil Nur Abiral
Bitmedi, bitmiyor, bitmeyecek…
Halit Çelikbudak
Halit Çelikbudak
Robotaksi dönemi
Sude Karataş Geyikci
Sude Karataş Geyikci
757 yıllık bir Yörük geleneği
İsa Altun
İsa Altun
İban vurgununa dikkat
Mesut Gürkan
Mesut Gürkan
Denizin güzelliği ve yaşadığım simit şoku…
H.O.P
H.O.P
Ülkemize biçilen rol
Prof. Dr. Yakup Alıcıgüzel
Prof. Dr. Yakup Alıcıgüzel
Türkiye’nin problemi yok, problemi bireysellik..  
Nesrin Mater
Nesrin Mater
Karadağ ve tembellik üzerine 10 tavsiye
ÇOK OKUNANLAR
ARŞİV
ÇOK YORUMLANANLAR
FACEBOOK'TA GÜN HABER
ASTROLOJİ
Koç
 
21 Mart - 20 Nisan
 
Ana Sayfa Türkiye Antalya BURDUR ISPARTA Siyaset Turizm Resmi REKLAMLAR KAMPÜS Spor GÜN'ün ürünü
KünyeHakkımızda KünyeKünye İleti�YimIletisim FacebookFacebook TwitterTwitter Google+Google+ RSSRSS Sitene EkleSitene Ekle Günün HaberleriGünün Haberleri
Maxiva