Gebze diş kliniği tarafından başarılı bir diş hekimi gebze diş kliniği muayenehanesine sahip olmak için dikkate alınması gereken birçok faktör vardır. Mükemmel hizmet, uzmanlık alanınız hakkında bilgi, hastaları cezbetmek ve elde tutmak, kliniğin finansal yönetimi ve tabii ki bir ekibin hazırlıklı olması ve verimli çalışma ortamı sağlar. Burada özellikle diş sekreteri hakkında konuşursak. Çoğu diş hekimi, gebze diş kliniği özellikle ilk muayenehanelerini açanlar ve hala bir kurumu yönetme konusunda fazla pratik bilgiye sahip olmayanlar, bir profesyoneli kesinlikle hafife alıyorlar.
Gebze Diş Kliniği Hasta Doktor İlişkisi
Sekreterin önemini unutmak, özellikle hasta sadakatini düşündüğünüzde bir hatadır. Ne de olsa diş sekreteri, hastanın ister sosyal medya üzerinden isterse telefonla randevu alırken, hatta ofisinize girdiğinde bile ilk temas kurduğu kişidir. Ayrıca diş hekimlerinin yoğun programı nedeniyle birçok hasta sadece konsültasyon sırasında gebze diş kliniği uzmanla iletişim kurar. Bakımın diğer aşamaları, hizmet sonrası da dahil olmak üzere sekretere bırakılır.
Resepsiyon ve hasta bakımına ek olarak, sekreter bir diş hekimliği ofisinin yönetiminin önemli bir bölümünü gerçekleştirir, gündemdeki programları, sosyal ağlardaki ilanları ve çok daha fazlasını yapar. İdari taleplerle ilgili yardımları katmazsak eğer. Kısacası diş hekimi sekreteri büyük sorumlulukları olan bir üyedir. Bunu bilerek, masanız için dört temel ipucunu bir araya getirin. Bu önemli çalışmanın diş hekimliği ofisinizde başarılı olmaması için hiçbir sebep yok.
Diş Hekimi Organizasyonu Nasıl Sağlar?
Organizasyon bir diş hekimi sekreterinin gücü olmalıdır. İletişim, açık ve nesnel temasla hastayı kazanmalıdır. Öngörülemeyen olaylarla nasıl başa çıkılacağını bilmek ve diş kliniğinin ihtiyaçlarına uyum sağlamak gerekir.
Sonuç olarak diş sekreteri ofisin ruhudur.
Organizasyon bir diş hekimi sekreterinin gücü olmalıdır. Sekreter, diş kliniğindeki organizasyon ve zaman yönetimiyle ilgilenecek olan tıbbi gündemden birinci derecede sorumludur. Randevuların planlanması ve onaylanmasından başlayarak, randevuların gecikmesinden ve diş hekiminin işlerinde karışıklığın önlenmesinden, randevuların gündeme alınmasından sorumludur.
Böylece hasta akışı daha düzgün olacak ve müşteri için ortamı rahatsız eden aşırı kalabalığın önüne geçilecektir. Planlanan randevuların ve kayıp hastaların sayısının muhasebeleştirilmesi de sekreter için çok önemli bir görevdir, böylece sunulan hizmeti iyileştirmek ve iptal ve devamsızlıkları giderek azaltmak için analiz etmek ve iddialı kararlar almak mümkündür.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||
|
|
![]() Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |
![]() |
||||||||||||
|
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
![]() Koç ![]() 21 Mart - 20 Nisan
|
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
|
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
|
||||||||||||
![]() |