Bolu’nun turizm merkezi olan Kartalkaya’da meydana gelen Grand Kartal Otel yangınında 78 kişi hayatını kaybetti. Yaşanan facia ardından Otel’in müşterilerine gönderdiği bir mesaj tepki çekti.
Otelin gönderdiği değerlendirme mesaj, “Grand Kartal olarak tatilinizin güzel ve unutulmaz anılar ile dolduğunu umuyoruz. Sizleri aramızda tekrar görmekten büyük memnuniyet duyarız” ifadeleri yer aldı.
Söz konusu mesaj, sosyal medyada tepki topladı. Otelin bu mesajına karşı bir müşteri, sosyal medya üzerinden “Bu bir şaka olmalı. Yaşadıklarımızın üstüne hala anket mi gönderiyorsunuz? Gerçekten inanamıyorum” tepkisini gösterdi.
OTOMATİK MESAJ İDDİASI
Öte yandan mesajın, müşterilere, yapılan rezervasyon firmaları tarafından otomatik olarak gönderilmiş olabileceği de değerlendiriliyor.
(Odatv.com)
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |
|
||||||||||||
Koç 21 Mart - 20 Nisan
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
||||||||||||