Başkan Davut Çetin, ATSO 14.Grup (Akaryakıt ve gaz ürünleri) Meslek Komitesi'nin önerisi ile uygulamaya konacak proje kapsamında Antalya ili genelinde akaryakıt istasyonlarına gelen müşterilere en mükemmel hizmeti sunan, güleryüzle ağırlayan, market ihtiyaçlarına en iyi şekilde karşılık verebilen, her türlü ihtiyaçlarını hijyenik ortamlarda giderebilme kapasitesine sahip olan en iyi akaryakıt istasyonlarının belirleneceğini kaydetti.
Başkan Davut Çetin, yarışma Antalya merkez, Gazipaşa, Serik, Korkuteli, Elmalı ve Kemer ilçelerinde faaliyet gösteren yaklaşık 250 akaryakıt ve LPG istasyonunun dahil edileceği kaydett. İstasyonların ATSO tarafından görevlendirilecek gizli müşteriler tarafından ziyaret edileceğini ifade eden Başkan Çetin, "Değerlendirme kriterleri dikkate alınarak ziyaret esnasında 'en temiz istasyon', 'en iyi personel', 'en iyi market', 'en iyi tuvalet' ve 'tüm kategorilerde en iyi istasyon' belirlenecek" dedi.
EN YÜKSEK PUANI ALANA SERTİFİKA
Akaryakıt satışı, istasyonların temizliği, müşterilere karşı ilgi ve güler yüzlü hizmet sunma performanslarının değerlendirileceğini ifade eden Başkan Çetin, "Pompa görevlileri, market ve tuvaletler de gizli bir şekilde gözlenerek, objektif bir performans değerlendirmesi yapılacak. Gizli müşteriler, 08.30- 20.00 saatleri arasında istasyonlara en az bir kez uğrayarak, bahsedilen konularda istasyonları değerlendirecek. Çalışma, bağımsız bir araştırma firması tarafından yürütülecek. Ziyaretler sonucu yapılan değerlendirmede en yüksek puanı alan istasyonlara seritfika ve plaket takdim edilecek" diye konuşacak.
PROJE DİĞER SEKTÖRLERE DE UYGULANABİLİR
Antalya'da bütün sektörlerde bu tür çalışmalar yapılması gerektiğini belirten ATSO Başkanı Davut Çetin, akaryakıt sektörünün 'Gizli Müşteri Projesi' ile kendi kendini denetleme cesaretini gösterdiğinin altını çizdi. Antalya'nın en büyük sorununun markalaşmak, kaliteyle yüksek katma değere ulaşmak olduğunu vurgulayan Başkan Davut Çetin, “Akaryakıt sektörümüzün talebi üzerine hayata geçireceğimiz bu projeyi başka sektörlerde de uygulamak istiyoruz. Bu konuda diğer sektörlerden de talep gelmesi ve başarı kriterlerinin belirlenmesi çok önemli. İyi örnekleri tespit edip sektör geneline yaygınlaştırabilirsek hem sunulan hizmetin kalitesini hem de işletmelerimizin elde edeceği katma değeri artırabiliriz" dedi.
ANTALYA, (DHA) -