Yeni; Araştırmanın da belirttiği gibi, e-posta pazarlamasının diğer dijital pazarlama kanallarından daha iyi performans gösterdiğine dair anlayışımız!
E-posta pazarlaması, yani e-posta pazarlaması; satışları ve müşteri sadakatini artırmak, marka sadakati oluşturmak, yeni müşteriler bulmak, ürün veya hizmetleri tanıtmak veya önemli bilgileri iletmek için tüketicileri e-posta yoluyla hedeflemek anlamına gelir. Müşteri sorularını doğrudan yanıtlayan sipariş onayları ve e-postalar, tahmin edebileceğiniz gibi bu tanımın dışında tutulur.
E-posta pazarlamanın iki ana avantajının fiyat ve kolaylık olduğunu söyleyebiliriz. Diğer pazarlama seçenekleriyle karşılaştırıldığında, e-posta pazarlaması, reklam yapmanın ve satışları artırmanın basit, ucuz ve etkili bir yoludur.
İşinizi başlatmak için siteye girebilirsiniz:
E-posta pazarlaması, işletmelerin e-posta listelerindeki hangi müşterilerin e-postayı açtığını ve hangi e-postanın satışa yol açtığını görmelerine olanak tanır. Ek olarak, e-posta pazarlaması, müşterileriniz ve potansiyel müşterilerinizle kalıcı ilişkiler kurma fırsatı yaratır. Bunlara haber bültenleri, ticari promosyonlar ve müşteriler için özel teklifler dahil olabilir. Potansiyel müşterileri alıcılara dönüştürmek için önceden tanımlanmış bir sırayla gönderilebilir. Okuyucuları bir bağlantıya tıklamaya ikna edebilir. Ayrıca, ürünleri sepette bırakmak gibi belirli işlemlerden sonra otomatik olarak gönderilebilir.
Ayrıca müşterinin tercihlerine, satın alma geçmişine ve konuma göre kişiselleştirilmiş ürün önerileri sağlar. Pazarlama e-postaları, bir doğal afet veya kurumsal skandal durumunda işletme adına genel bir mesaj paylaşmak için de kullanılır.
E-posta pazarlaması neden önemlidir?
Çoğu pazarlamacı tarafından en iyi pazarlama kanalı olarak kabul edilen e-posta pazarlaması, her büyüklükteki işletmenin pazarlama stratejilerine kolayca uygulayabileceği ve ciddiye alınması gereken önemli bir fırsattır. neden diye soruyorsun
Potansiyel müşterileri dönüştürmede sosyal medyadan daha etkilidir ve sosyal medya gönderilerinden daha fazla görüntülenme olasılığı daha yüksektir. Bir sosyal medya gönderisi yayınlamak, mesajınızın; Bu, görmek istediğiniz herkesin göreceği anlamına gelmez. Ayrıca, sosyal medyanın aksine, e-posta pazarlaması algoritma değişikliklerinden etkilenmez ve e-postaların sosyal medya gönderilerinden çok daha uzun bir ömrü vardır.
Düşük maliyeti nedeniyle SEO, PPC ve Affiliate Marketing gibi çoğu pazarlama stratejisine kıyasla ekonomiktir ve çok yüksek bir yatırım getirisine sahiptir.
Çok sayıda alıcıya büyük ölçekte dağıtılabilir. Pazar taleplerine veya tüketici duyarlılığına yanıt vermek oldukça hızlı ve kolaydır.
Yüksek düzeyde hedeflenmiş içerik sunmak için kişiselleştirme teknolojilerinden yararlanmanıza olanak tanır.
Bu, tüketici beklentilerini karşılamak ve katılımlarını artırmak için gereklidir. Dinamik bir marka deneyimi sunmak için tüm pazarlama kanallarınızı birbirine bağlayabilir; Müşterileri bir sosyal medya yarışmasına davet edebilir veya ücretli reklamlarla bir ürün bağlantısını tıklayan takipçileri yeniden hedeflemenizi isteyebilir.
Web sitenize trafik çekme ve satışları artırma potansiyeline sahiptir. Aynı zamanda son derece ölçülebilirdir; Metrikleri ayrıntılı olarak izleyebilir ve mesajlaşma stratejinizden tahmin yürütmeyi kaldırabilirsiniz.
İşletme sahipleri, hangi e-postaların teslim edildiğini, hangilerinin devre dışı bırakılan e-posta adreslerine gittiğini, hangilerinin açıldığını, hangilerinin hemen silindiğini görebilir ve müşterileri web sitesine yönlendirebilir.
E-posta pazarlaması, hedef kitlenizin günlük yaşamına dahil olmak için eşsiz bir fırsattır. Abone listelerinizi farklı gruplara ayırabilir ve her segmente en alakalı içerik ve teklifleri gönderebilirsiniz. Bu, elbette, gönderinin görünür olduğundan emin olamayacağınız bir sosyal medya gönderisinden çok daha etkilidir.
Samimiyete ek olarak, e-posta pazarlaması, önemli resmi mesajların iletilmesi söz konusu olduğunda gerekli formaliteye sahiptir.
E-posta pazarlaması, satın alma döngüsünün her aşamasında bir rol oynar; Bilgi ve araştırma aşamasında, dönüşüm sırasında ve daha sonra müşteriyi elde tutma sürecinde etkin bir şekilde kullanılabilir.
İnsanlar daha çok tanınır mesajınızı görme ihtimaliniz var
Araştırmalar, e-postayı kontrol etmenin birçok yetişkin için düzenli bir rutin haline geldiğini göstermiştir. Bir Fluent araştırmasına göre, ABD'de ikamet edenlerin %81'i kişisel e-postalarını günde en az bir kez kontrol ediyor. İş e-posta adresi olan 2.667 anket katılımcısının %74'ü e-postalarını günde birkaç kez kontrol ettiklerini söylüyor.
İnsanların e-postalarınızı okuyacağının garantisi olmasa da, her gün kullandıkları bir platformda onlarla bağlantı kurmak iyi bir fikirdir. Hiçbir garanti olmamasına rağmen, insanların e-postalarınızı açmasının mümkün olduğunu unutmayın.
Fluent ayrıca, insanların %49'unun en azından bazen pazarlama e-postalarını açtığını tespit etti. Kalan %51 ise pazarlama e-postalarını asla veya nadiren açmadıklarını söyledi. Neredeyse yarı yarıya bir ihtimal. Seçim artık sizin!
2. E-posta pazarlaması, işletmeler için olmazsa olmaz bir stratejidir
Salesforce, kıdemli pazarlamacıların %74'ünün mevcut ve potansiyel hedeflere ulaşmak için e-posta pazarlamasını kullandığını tespit etti. E-posta pazarlaması, insanların web sitenizi ziyaret etmesini sağlamanın harika bir yoludur ve doğru yapıldığında gelirinizi önemli ölçüde artırabilir.
Web sitenize bir e-posta bültenine kaydolma seçeneği ekleyerek bir e-posta pazarlama kampanyası oluşturmak için gereken e-posta listesini genişletebilir ve sosyal medya profillerinizden müşterileri yönlendirebilirsiniz.
Pazarlama e-postaları genellikle satışları artırmayı veya sitenizdeki belirli sayfalara trafik çekmeyi amaçlayan bir harekete geçirici mesaj içerir.
Etkili e-posta pazarlama çabaları, abonelerinizi hayranlara dönüştürebilir ve bunun için uygulayabileceğiniz stratejilerden bazılarını sıralayabiliriz:
Posta listesi bakımı
Müdahaleci olmayan, teslim etmeyeceğiniz hiçbir şey vaat etmeyen ve abonelikten çıkma seçeneği içeren e-postalar göndermek; listenizdekilere saygı duyduğunuzu gösterir. Ayrıca, listenizdeki kişilerin e-postalarınızı almayı seçtiklerinde bunu netleştirmelerine izin vermeniz de önemlidir. Unutmayın, birçokları için gelen kutuları en sevdikleri markalardan gelen mesajlarla dolu bir alan haline geldi!
Sosyal medya
İdeal olarak, e-posta pazarlaması sosyal medya ile el ele gitmelidir. Sosyal medyada alınan olumlu geri bildirimler e-postalara eklenebilir ve sosyal medya gönderileri müşterileri e-posta haber bültenlerine çekebilir.
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |