Bilgisayar oyunları her geçen gün daha da gerçekçi bir görünüme sahip olup, yaşadığımız dünyanın bir simülatörü haline gelmeye başlıyor. Her geçen gün yeni bir oyun çıkıyor, ancak bir tanesi var ki, Türklerin gördüğü anda “Nasıl yani!?” tepki vermesine sebep oluyor: The Crew.
Dünyanın en büyük oyun yapımcılarından Ubisoft’un, 2 Aralık’ta piyasaya sürdüğü The Crew isimli araba yarışı oyununda, West Coast haritasında yarış yapanlar, reklam panolarında gördüğü şeye inanamadı. Reklam panosunda CHP’nin logosunun yer aldığını gören Türk oyuncular, buna herhangi bir anlam veremezken CHP’den de açıklama yapılmadı.
Markalar reklam veriyor
Oyunlarda yer alan reklamlar, belli bir ücret karşılığında hazırlanıyor. CHP’nin, Ubisoft şirketine reklam verip vermediği henüz bilinmiyor.
(Hürriyet)