Nesrin Kakırman, yaptığı yazılı açıklamada, Milli Eğitim Bakanlığı tarafından uygulanan 'Eğitimle Yeniden Buluşma' adlı projeyle Burdur'da ortaöğretime kaydı olmayan öğrencilerin okul ile buluşmalarının sağlandığını belirtti. Burdur İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından ortaöğretime kaydı olmayan öğrencilerin tespit edilerek proje kapsamında yapılan çalışmalar sonucu okula devam etmeme sebeplerinin ortadan kaldırıldığını anlatan Kakırman, "Bu kapsamda Burdur'da yapılan çalışmalar ile ortaöğretimde okullaşma oranı yüzde 99.8'a yükseldi. Tek bir öğrencimizi dahi kaybetmeye tahammülümüz yok" dedi.
Kakırman'ın açıklamasında şu ifadeler yer aldı:
"Ortaöğretime kayıt yaptırmamış öğrencilerimizin tespiti için sahada yürüttüğümüz çalışmalar meyvesini verdi. Aileler ile yapılan görüşmeler neticesinde öncelikle öğrencimizin okula gönderilmeme sebebi ortadan kaldırıldı. Ardından en uygun okulumuza öğrencimizin kayıt işlemlerinin yapılması sağlandı. Bu süreçte arkadaşlarımız kayıtsız öğrencilerimizin tespitine yönelik gerçekten yoğun mesai harcadılar. Ancak okula her kazandırdığımız öğrencilerimizin mutluluklarını görmek bizlerin en büyük motivasyon kaynağı olmuştur. Bir tek öğrencimizin dahi eğitim hayatından mahrum kalmasına tahammülümüz yoktur. Ortaöğretimde okullaşma oranımız 99.8 gibi bir rakama ulaştı ancak bu bizim için yeterli değildir. En kısa zamanda kayıt yaptırmayan öğrencilerimize de ulaşıp okula kazandırarak, okullaşma oranını yüzde 100'e çıkarmanın gayreti içinde olacağız."
Mesut MADAN/BURDUR,(DHA)
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |
|
||||||||||||
Koç 21 Mart - 20 Nisan
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
||||||||||||