2016 yaz sezonunda 3, 4, ve 5 yıldızlı 24 otel açmayı planlayan FTI'ın, daha önceden de sahip olduğu ya da işletmesini üstlendiği pek çok otel olmasına rağmen, marka ilk defa tüm otelleri bir marka altında toplama yönünde adım atıyor. Daha öncesinde TUI, Der Touristik, Thomas Cook ve Alltours da aynı hamleyi daha büyük ölçekte gerçekleştirmişti.
Konuya dair bir açıklamada bulunan FTI CEO'su Dietmar Guz, bu hamle ile otellerinin görünürlüğünü artırmayı ve satış partnerleri açısından işleri kolaylaştırmayı amaçladıklarını ifade etti. Gunz, orta-alt ve orta-üst segmentte otellere odaklanacakları da söyledi.
MARKANIN ESİN KAYNAĞI TÜRKİYE
Öte yandan şirket, 'Labranda' isminin esin kaynağının Türkiye'de Milas'ın yakınında yer alan Labraunda antik kutsal alanı olduğunu açıkladı.
7 KATEGORİ OLACAK
Labranda otelleri, genel olaral sahil bölgelerinde yer alacak ve her otelin operasyonları ayrı yürütülecek. Marka, ‘premium’ (5 yıldız), ‘superbeach’ (4 yıldız ve üstü), ‘select’ (her şey dahil), ‘comfort’ (3-4 yıldız), ‘charme’ (3-4 yıldız), ‘smart & yummy’ (3 yıldız- her şey dahil) ve ‘small & friendly’ isimli kategorilerden oluşacak.
TÜRKİYE'DE DE 3 OTEL AÇILACAK
2016 Nisan'ında açılacak otellerden 15'i Kanarya Adaları'nda, 3'ü Türkiye'de, 2'si Malta'da, kalanları da Fas, Yunanistan, Mısır ve İtalya'da yer alacak. Oteller toplamda 4 bin 500 odaya sahip ve yılda 500 bin müşteri ağırlıyor.
FTI, 2016 sonuna kadar markaya 10 otel daha eklemeyi planlıyor. Bu genişlemenin satın alma, işletme ve franchise yöntemleri ile olması bekleniyor.TurizmGüncel