Aska'nın uzun yıllardır kullanılan siyah- kahverengi logosunun yerini alan daha modern hatlara sahip yeni logosu, marka ile ‘tatil’ ve ‘özgürlük’ ile özdeşleşen turkuaz rengiyle dikkat çekiyor.
Daha sade ve şık logoya paralel olarak kurumsal kimliğini de yenileyen Aska Otelleri, değişimi reklam panolarında ve yazışmalarında kullanmaya başladı.
Logo ve kurumsal kimlik çalışmalarını yapan Panama Reklam Ajansı Yaratıcı Yönetmeni Serdar Karatepe, “Logoya bakıldığında otellerin ruhunu yansıtan bir calışma olmalıydı. Bizi diğerlerinden ayıran sevilebilir, benimsenebilir bir logo algısı oluşturmak istedik” dedi.
Yeni logoyla ilgili görüşlerini açıklayan Aska Yönetim Kurulu Başkanı Ramazan Aslan ise “Sert hatlardan uzak ve mevcut dönemin marka gereklilikleri doğrultusunda yenilenen logomuz, markanın pazardaki yüzü olacaktır” diye konuştu.