Yayınlanan tebliğe göre; çağrı merkezini arayanlar, en fazla 45 saniye bekleyecek.
Vatandaş sorunun çözümü için gitmesi gereken alt menüye geçtiğinde ise burada en fazla 20 saniye bekleyecek. 20 saniyenin sonunda ise mutlaka gerçek kişi olan müşteri temsilcisine ulaşacak. BTK aldığı bu kararla vatandaşın telefon başında dakikalarca bekleme işkencesini bitirecek.
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |