Abone, arızalı uydu alıcısını Yıldız Mahallesi Yıldız Caddesi’ndeki D-SMART bayine götürdü ve değişimini yaptı. Yeni uydu alıcısını evine götürüp takan abone bir tv kanalının sinyalini almaması üzerine D-SMART’ın 0850 ile başlayan müşteri hizmetlerini aradı.
Aboneye yeni aldığı uydu alıcısında arıza olabileceği söylendi. Abone kendi imkanlarıyla yeniden bayiye giderek kutuyu değiştirmelerini istedi. Ancak bayi, uydu alıcısının değişimi için 30 TL servis ücreti istedi.
Abonenin, “Siz bana gelmediniz, ben size geldim. Üstelik bunu sizden yeni aldım. Servis ücreti talep edemezsiniz” demesine rağmen bayi değişimi yapmadı. Müşteri hizmetlerini arayan aboneye, “Bizde prosedür böyle” denildi.
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |
|
||||||||||||
Koç 21 Mart - 20 Nisan
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
||||||||||||