Afacan, vatandaşların sorularına anında cevap veriyor ve sosyal medya üzerinden interaktif bir şekilde ilçenin sorunlarını gündeme getiriyor.
Sosyal medya hesapları aracılığıyla seçmenle etkileşimde bulunan Afacan, özellikle Facebook, Twitter, Instagram ve Youtube gibi platformlarda düzenlediği canlı yayınlar ve interaktif paylaşımlarla halkın nabzını tutuyor. İlçe sakinlerinin sorunlarına duyarlılıkla yaklaşan Afacan, online platformlarda düzenlediği ankete dayalı etkinliklerle vatandaşların beklenti ve taleplerini doğrudan öğreniyor.

Sosyal medya üzerinden "Döşemealtı’nda yeni bir heyecan" sloganıyla ve #MimarEmreAfacan #ÇokİYİGelecek #BirlikteBaşaracağız tag'larıyla yaptığı paylaşımlarda, ilçenin yüzyüze olduğu sorunlara ve çözüm önerilerine dair detaylı bilgiler veren Afacan, aynı zamanda vatandaşların görüş ve önerilerini alarak kampanyasını 'doğrudan katılımcı' bir hale getiriyor. Adaylığının açıklandığı Kasım ayından bu yana sürekli saha vatandaşlarla bir araya gelip sorunlarını dinleyen Afacan, sosyal medya hesapları aracılığıyla ilçe sakinleriyle iletişimi gece gündüz sürdürüyor.
Afacan'ın sosyal medya stratejisi, günümüz siyasetinde önemli bir iletişim aracı olan dijital platformları etkili bir şekilde kullanma becerisini yansıtırken, özellikle genç seçmenlerin takdirini topluyor. Yaptığı canlı yayınlar, paylaştığı içerikler ve interaktif etkinliklerle Emre Afacan, Döşemealtı halkıyla doğrudan temas kurarak seçim kampanyasını dijital dünyada başarılı bir şekilde sürdürüyor.

İlçenin genel sorunlarından tutun da mahalle ve sokak bazlı meselelere kadar geniş bir yelpazede sorulara yanıt veren Afacan, bu sayede halkın beklenti ve ihtiyaçlarına duyarlı bir başkan adayı profili sergiliyor.