Seçim bölgelerinde seçmenle yüz yüze diyalog, esnaf ziyaretleri ve sokakta birebir çalışma öne çıkacak. Seçim kampanyasında, ‘toplumun beklentileri’ başlığında yapılan çalışma esas olacak. Bir önceki seçimdeki oy kaybına neden olan hataları giderme ve yeni vaatlerle seçmeni ikna etme planı yapan iktidar partisi, “nerede kalmıştık” vurgusu yapacak.
HEDEF MİLLİYETÇİ OYLAR
Kampanyada pankart, afiş gibi görsel unsurlar daha az kullanılacak. Tek başına iktidarın avantajları anlatılacak. Kampanyada CHP’den çok MHP hedef alınacak. Ak Parti’nin seçim kampanyasındaki stratejiyi belirleyen ekipte yer alan bir parti yöneticisi şunları söyledi: “Bu seçimde AK Parti’nin en önemli sınavlarından biri terörle mücadele olacak. Doğu ve Güneydoğu’daki kazanımlardan geri adım atmadan kamu düzeni sağlanacak. Bu durum yeni bir dil gerektiriyor. En önemli unsurlardan biri bu olacak. Özgürlükler olacak ama PKK’ya göz açtırılmayacak.”
EKRAN YÜZLERİ SEÇİLECEK
AK Parti’de 4 Ekim’de seçim bildirgesi açıklandıktan sonra 6 Ekim’de mitingler başlayacak. Davutoğlu, mitinglerin yanı sıra televizyon ekranlarını da aktif olarak kullanacak. Televizyon ekranlarına AK Parti’yi temsilen çıkacak kişiler özel olarak belirlenecek. Kampanya boyunca bu konuda denetim uygulanacak ve tartışma yaratan isimlerden uzak durulacak. 30 ilde miting yapacağı daha önce açıklanan Davutoğlu, ilk mitingini ise Samsun’da gerçekleştirecek. Daha sonra Atatürk’ün rotası gibi Samsun’dan Erzurum’a geçiş planlanıyor. Mitingler 31 Ekim’de Antalya’da sona erecek. - Hurriyet