İnsan odaklı işletmecilik anlayışını, çevreye saygı, turizmde sürdürülebilirlik, tavizsiz hijyen uygulamaları ile zenginleştiren Crystal Hotels bu çabalarının karşılığını her yıl aldığı saygın ödüllerle alıyor.
Umman Çetinbaş'ın CEO'luğunu yaptığı grup 13 Aralık 2012 tarihinde, önceki yıllarda da almış olduğu iki önemli ödüle yeniden layık görüldü.
Misafir memnuniyetini öncelikli işletmecilik ilkesi olarak benimseyen ve bu ilkeyi başarı ile hayata geçiren Crystal Hotels Türkiye’de ve Avrupa’da ödül aldı.
Crystal Hotels, aynı gün gerçekleşen ödül törenlerinde İstanbul’da Turizmin Oscar’ı olarak bilinen Skalite 2012 Turizmde Sürdürülebilirlik ve Hijyen ödülünü alırken, Hollanda ‘da da World Consumer Academy tarafından Avrupa Kalite Ödülü ile ödüllendirildi.
World Consumer Academy 2012 yılında otelcilik sektöründe Türkiye’den sadece Crystal Hotels’i ödüllendirdi.
Kısa bir süre içinde cesur adımlarla hızla büyüyen ve Türkiye’nin en büyük yerli otel zinciri haline gelen Crystal Hotels’in başarısının sırrı Yatırımcı- Çalışan- Misafir memnuniyetini sağlamakta gizli.
Crystal Hotels, 2013 yılında faaliyete açacağı üç yeni otel ile Türkiye’nin en büyük otel zinciri oluyor.