CLK Akdeniz Elektrik Perakende Genel Müdürlüğü'ndeki görev değişimi bugün yapıldı. Devir teslim töreninde konuşan Halit Bakal, 17 Haziran 2013 tarihinde CLK Akdeniz Elektrik Genel Müdürlüğü'nde göreve başladığını ve 16 Şubat 2017'de görevini Erol Değerli'ye devrettiğini söyledi. Yaklaşık 3.5 yıllık süre sonrasında bu ayrılığın yarattığı bir burukluk olduğunu da belirten Halit Bakal, “Antalya'nın 3.5 yıl içinde hizmet sektöründe olan elektrikte güzel şeyler katmanın mutluluğunu yaşıyorum" dedi.
1.7 MİLYON ABONEYE HİZMET
1.7 milyon aboneye hizmet veren CLK'nın müşteri odaklı uygulamalarıyla Türkiye'nin gündemine olumlu oturduğunu belirten Bakal, “O günlerde müşteri hizmet noktalarında 3- 3.5 saat sıra beklenirken bugün 45 müşteri hizmet noktası, 52 de çözüm ortağımıza ait müşteri hizmet noktası olmak üzere 97'ye yakın noktada işlemler artık en fazla yarım saat sürüyor. Vezne hizmetleri 5 dakika, abonelik için ise maksimum yarım saatte işlemini hallediyor. 24 banka, 240 şube, 1200 PTT şubesinde her türlü fatura ödenebiliyor" dedi.
EN YENİ TEKNOLOJİLER
Bölgenin enerji ihtiyaç ve beklentileri için projeler üreterek en güzel teknolojilerle en iyi hizmeti üretmek için kendileriyle yarıştıklarını anlatan Halit Bakal, “Mobil cep şube ile yapılabiliyor. SMS ile borçları süresinde ödenmediğinde hatırlatma ve diğer bilgilendirme hizmetleri veriliyor. 1930'lara kadar uzanan abone arşivini Antalya, Isparta ve Burdur tüm dosyalar tasnif edildi ve dijital ortama alındı. Bu sayede müşterilerimizin bilgilerine ulaşmakiçin arşive girip saatlerce belge aramak yerine bilgisayar üzerinden çok daha kolaylaştı" dedi.
SERBEST TÜKETİCİYE 166 MİLYON TL TASARRUF
Serbest tüketicilere yönelik çalışmalarda da Türkiye'de en çok serbest tüketiciye ulaşan şirket olduklarını belirten Halit Bakal, 227 bin olan serbest tüketici sayısının 2400 kw olarak yeniden düzenlenmesiyle 304 bine yükseldiğini açıkladı. Bu müşterilere en geniş yelpazede zamsız, indirimli, akıllı gibi farklı seçenekler sunduklarını belirten Bakal, “Serbest tüketici uygulamaları kapsamında müşterilerimizin cebinde 166 milyon TL kaldı ve azımsanmayacak bir para" dedi.
9.5 MİLYAR KW TÜKETİM
2017'de turizmdeki olumsuz gelişmeler nedeniyle enerji tüketiminde de kısmi düşüş yaşandığını açıklayan Bakal, “Bu sürede ödeme zorluğu yaşayanlara büyük kolaylık sağladık ve hiçbir müşterimizi sıkıntıya sokacak uygulama içinde olmadık. 9.5 milyar kw elektrik tüketildi. Düşüş var derken her yıl yüzde 3- 3.5 civarında artış vardı ve 2016'da o artışı göremedik. Bu sadece turizm sektörüyle ilgili değil, sanayi sektöründeki tüketimdeki azalmadan da olabilir" dedi.
CLK'NIN ADI CK OLARAK DEĞİŞİYOR
4.5 milyon abonesi olan İstanbul Boğaziçi Elektrik Genel Müdürü olarak görevine devam edeceğini dile getiren Halit Bakal, CLK Akdeniz'in isminin de değişeceğini söyledi. Cengiz, Limak, Kolin ortaklığından Limak şirketinin ayrılması nedeniyle CLK Akdeniz'in CK Akdeniz olarak isim değişikliğine gideceğini kaydeden Bakal, “Uludağ Elektrik Limak şirketinde, Batı Akdeniz, İstanbul ve Sivas-Yozgat bölgeleri ise Cengiz ve Kolin gruplarında kaldı. Halen Türkiye'nin en büyük dağıtım grubuyuz" dedi.
YENİ GENEL MÜDÜR
CLK Akdeniz ailesine katılmaktan çok mutlu olduğunu söyleyen yeni genel müdür Erol Değerli ise “Benim için bir onur. 8 milyon düzeyinde bir serbest tüketici pazarı oluştu ve rekabet kızışmaya devam ediyor. En önemli hizmetlerimizden biri müşteri odaklı olmayadevam etmek. Hizmet kalitesi zaten yüksek, daha da artırma ve geliştirmeye devam etmek en büyük hedeflerimizden biri. Halit beye bana iyi bir miras bıraktığı için teşekkür ediyorum" dedi.
Mehmet ÇINAR/ANTALYA, (DHA) -